Even voorstellen

Ronald

New Member
Hallo Allemaal,

Na de constant enthousiaste kreten van mijn vriendin vanachter de computer als ze op deze site zit ben ik zelf ook maar eens gaan kijken.
Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Ronald, ik ben 31. In Augustus verhuis ik samen met mijn Australische vriendin en dochter terug naar Brisbane. Na reeds 7 jaar in Brisbane te hebben gewoond verhuisden wij een aantal jaar geleden terug naar Nederland....wat een fout zeg. voor iedereen die af en toe heimwee mocht hebben....het gras is echt NIET groener in Nederland.  Na in februari dit jaar met succes de toelatingstest voor de QLD police service te hebben doorstaan begin ik in september met mijn opleiding aan de police academy in Oxley. Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten op een van de bijeenkomsten.  Tot dan.

Groet,
Ronald

Back home dus........ :lol:

For the time being..... :hi: op het forum.....!!!!!!

Gr. Sab

Welkom op dit gezellige forum  :up:

En zie je een auto met een NL sticker tijdens je werk, geeeeeen bekeuring  :-D

[quote author=Ton en Ineke link=topic=1968.msg18832#msg18832 date=1119360972]
Welkom op dit gezellige forum  :up:

En zie je een auto met een NL sticker tijdens je werk, geeeeeen bekeuring  :-D
[/quote]

:) we zullen allemaal onze kentekens ff doorgeven tzt! Gaaf dat jullie terug gaan, zeg.. Enneh, was je hier in NL ook bij de politie of ga je een compleet nieuwe bron aanboren? (ben benieuwd omdat ik ook nog niet zeker weet of ik in de IT wil blijven)

dooeeg!!

Hahaha, ik zal rekening houden met alle Nederlanders als ik op snelheidsduivels jaag :evil:

In Nederland werk ik bij een deurwaarder. Wat anders dan de politie dus.
In Australie heb ik de studie 'Diploma of Justice Administration' afgerond.
Deze studie is zeer gewenst als je in QLD bij de politie solliciteert.

:up:

Laat die snelheidsduivels maar gaan......

Veel irritanter zijn die mensen die te lui zijn om even hun richtingaanwijzer aan te doen op het moment dat ze links of rechts afslaan of wanneer ze op de snelweg gaan inhalen (en weer terugkeren naar de rechterbaan). Ook irritant zijn die mensen die denken dat zij alleen maar op de weg rijden en continue links blijven rijden (al dan niet bellend, want dat is toch veel belangrijker dan autorijden)....

Welkom op het Forum Ronals.
Even een uitspraak die nog niemand heeft gezegd.

De politie is mijn beste vriend.  :wink:

Hey hallo,

Pak een stoel, kom durbij, gezellig welkom!

[quote author=hawk link=topic=1968.msg18867#msg18867 date=1119380095]
De politie is mijn beste vriend.
[/quote]

:bangcomputer:

Hallo Ronald,

Welkom op het forum. Ik ben jaloers op je. Mag ik in augustus met je mee?  :wink:

Groetjes,
Erna

Hi!

Welkom op het forum en welkom terug in Brisbane binnenkort! Weten jullie al waar jullie gaan wonen?

Groetjes
Syl

We gaan in Eatons Hill wonen (Northside). We hebben voorheen altijd on the Southside gewoond (Greenslopes, Upper Mt. Gravatt, Calamvale, Algester).

Back