even voorstellen

Jan Pieter

New Member
Hallo,

Wij zijn een gezin van met 2 kinderen en willen emigreren naar Aus.
Mijn vrouw ( 29 jaar ) Ik ( 29 jaar ) en 2 dochters ( 2 en 4 jaar ).
Na lang "treuzelen" en nadenken gaan wij nu onze droom waar maken en trekken de deur hier achter ons dicht als alles geregeld is voor vertrek.
Wij hebben hier ( in Holland ) een eigen bakkerij die dus in de verkoop staat.
Alleen zitten we vol met vragen. *Welk visum moeten we hebben?
                                                    * Hoe lang duurt het ongeveer?
                                                    *Wat kost het ongeveer?
                                                    *..............................???? 
Wie o wie helpt ons??? :later:

Welkom!  :up:

Met betrekking tot jullie vragen is op dit forum al erg veel geschreven. Met de zoekfunctie zul je heel wat informatie kunnen achterhalen.

Succes!

groetjes, Aukje.

[quote author=Jan Pieter link=topic=2076.msg20330#msg20330 date=1121083992]
Hallo
[/quote]

Hey hallo!

Welkom op dit altijd gezellige en soms erg verrassende forum!

:peace:

Welkom hier op het forum, ik ben er van overtuigd dat je op de meeste vragen een antwoord zult vinden hier!

[quote author=Wilbert67 link=topic=2076.msg20404#msg20404 date=1121162312]
Welkom op het forum :up:
En als bakker maak je goede kansen!!
[/quote]
We hebben al gekeken op een site voor de jobs en idd worden er erg veel bakkers gevraagd (brood word toch overal gegeten??)
Bedankt voor jullie spontane reacties  :-D
We gaan voor het skilled visum omdat we daar de meeste "vrijheid" in kunnen vinden. :later:

Hee Pieter,

Welkom hier. Zelf ben ik ook nog redelijk nieuw hier, maar er is genoeg info te vinden. Wel toevallig, mijn vriend is ook bakker en er is inderdaad wel redelijk veel vraag naar.

Groetjes Ilse

:applaus: Welkom, welkom! Vertel even waar jullie terecht komen... ben dol op brood en vruchtenvlaaitjes!!  :up:

Back