even voorstellen

brigit en henk

New Member
hallo,

Wij gaan ons even voorstellen, Brigit 36 jaar, Henk 39 en onze kinderen , zoon Yael 5 jaar en dochter Zoe 11 jaar, ons plan om te gaan emigreren naar Melbourne is al behoorlijk vergevorderd nl wij wachten nu op het definitieve antwoord van DIMIA, onze 2 honden gaan ook mee en met zijn allen kunnen wij niet wachten om te vertrekken. Mijn moeder (van Brigit) vertrekt ook naar Melbourne op 21 aug as. Wij gaan allemaal naar mijn broer (Brigit) die woont daar al 10 jaar. het wordt druk daar! Dit is even genoeg voor mij zo, ik ben 1 aug geopereerd aan een hernia onder in mijn rug en ik ga nu even rusten. tot horens

groetjes Brigit en henk :up:

Van harte   :hi:  op het gezellige forum.

Veel sterkte met het herstel van je rug.

Zal zeker druk worden daar in Melb,   :blahblah:
maar wel heerlijk dat je Fam suport hebt als je aankomt.    :)
All the best.

Gr Ineke.

Ook welkom! Al ben ik ook hartstikke nieuw. Moet mezelf ook nog even voorstellen, maar dat later.

Wat leuk, mijn dochter heet ook Zoe. Zit al helemaal in Australie modus, hoewel het van ons nog allemaal moet beginnen.

Veel geluk!

Kathleen

Welkom op dit gezellige forum  :hi:

Bij jullie is alles al bijna geregeld maar dit forum kan evengoed
gezellig zijn om raad te vragen of te geven of zomaar
voor de gezelligheid.  :-D

Gr. Ton  :up:

Hi Welkom

Wordt nog druk met de Zoe's in Australia!! :-D onze dochter heet namelijk ook zo is vijf en hier geboren. De eerste echte Aussie in de family. Heel veel succes met alles.

Groetjes
Syl

Welkom!

Succes met wachten en beterschap met je rug  :wink:

Wel gezellig om met de hele familie bij elkaar te zijn daar zeg!  :up:

groetjes,
Franciska

[size=7pt]Ps. mijn nichtje heet Zoë.... maar die gaat niet met ons mee[/size]  :-D

Welkom op het forum. Lijkt me wel gezellig om met de hele familie te verhuizen. Je kunt naar je broer en moeder in ieder geval geen heimwee hebben  :up:!

Welkom, welkom

Hartstikkene gezellig, lijkt me. Succes met het herstel van je operatie.

groetjes,

Annelies

Hoi,

Welkom op het forum, en suc6 met je rug. :up: :|

Waar in Melbourne ga je wonen?

Kat komt ook uit Melbourne namelijk.

Greetz

Koen & Katrina

Dank jullie,

Het gaat gelukkig steeds beter met mijn rug. Ik kan niet wachten om te vertrekken praat en droom over niets anders. Gelukkig heeft iedereen hier in huis hetzelfde " probleem" .

Groetjes Brigit :lol:

Back