even voorstellen

Susan

New Member
Hallo allemaal,

Alleerst: leuk en handig forum dit zeg! Ik heb al vele handige tips voorbij zien komen.

Ik ben Susan, 29 jaar en net begonnen met orienteren op hoe een visum te krijgen voor onbepaalde tijd. De eerste paar stapjes ondernomen bij een visum bureau, maar ik kreeg al snel (via dit forum) de indruk dat dit helemaal niet nodig is.
Het plan is om samen met mijn vriend, hopelijk binnen nu en twee jaar naar Autralie te verhuizen. Dus iedereen die ook in deze beginfase zit, laat van je horen hoe jullie dit aanpakken. Ben erg benieuwd

groetjes Susan

Hoi Susan,

Hartelijk welkom op dit forum. Je kan hier inderdaad enorm veel wijzer worden en als er een vraag is die je nog niet kan beantwoorden dan post je die hier gewoon en krijg je binnen no time een antwoord.

Ikzelf ben ook net begonnen alhoewel ik al 5 jaar bezig ben met een beslissing te maken. Mijn vriendin en ik proberen rond november volgend jaar in Oz aan te komen. Ik ga onder een partner/spouse visum Oz proberen in te komen.

Groetjes,
K & K

Ik heb vandaag even vluchtig gezocht naar de kosten voor het visum. Weet iemand of het klopt het dat dit 1935,- dollar is (omgerekend 1210,-eu)? Je wordt helemaal dizzy van al die vele en vele formulieren waartussen je moet zoeken.....

groetjes Susan

Welkom op het forum :up:

Gr Wilbert

PS ja, die kosten voor het visum zelf kloppen(kun je wel met z;n tweeen op)

Van harte    :hi:  op het forum.

Er is hier zoveel info, dat wil je niet weten.
Maar als je een beetje zoekt,                          :read:    
vindt je alles wat je nodig hebt voor bijna elke visa.
Veel suc6 en plezier.     :computer:

Gr Ineke  :up:

hoi Susan,

Welkom. De kosten voor een visum hangen met name af van wat voor soort visum je nodig hebt. Zo is een partnervisum een stuk goekoper dan een skilled visum. Maar daar is hier al genoeg over geschreven. Succes

Hoi Susan,

:hi: op het gezellige forum! En inderdaad het verschilt nogal welk visum je nodig hebt. Maar ga je voor het Skilled Independent Visum of een subclass daarvan dan ben je dat bedrag er aan kwijt  :up:

Groetjes Linda

Hoi Susan,

:hi: op dit heel verslavende forum. Succes met je visumaanvraag en ja het kost een paar duiten maar dan heb je ook wat. Jeroen en ik waren ietwat meer kwijt dan het bedrag dat jij noemt maar het is het allemaal waard. Na 2 jaar en een beetje vertrekken we op 22 september iig voor 3 jaar naar Oz en hopen dan een permanent visum te krijgen.

Groetjes,
Erna

Dag Susan,

Welkom op het forum :up:.
Er valt heel veel te  :read: en zeker die search-knop is heel handig :up:.
Succes met het uitzoeken van alles.

Gr. Mel :cool:

Hoi Susan, wij hebben ook onlangs besloten om te gaan.....wij zijn alleen nóg minder ver dan jullie.

Hoe kom jij tot de conclusie dat het inschakelen van een buro geen zin heeft?

groet brian

Als ik me er even mee mag bemoeien, een bureau inschakelen heeft natuurlijk wel zin. Maar als je een beetje je best doet kun je die kosten omzeilen door zelf een hoop uit te zoeken. Maar soms is een visum aanvraag redelijk gecompliceerd en is het beter om een bureau met je mee te laten denken. Een tip van mij  :lol: is, kijk eerst eens even rond hier om te bepalen of er iemand situatie gelijk is aan die van jou/jullie, dat kan je een hoop geld schelen! :up:

Back