Even voorstellen

snooze

New Member
:up:
Hallo allen,Wij zijn ons aan het orienteren om te gaan emigreren naar australie maar willen eerst even kijken op de huizenmarkt. Heeft iemand enig idee waar we moeten kijken of is er iemand die daar al ervaring mee heeft?

Bacchus: Ik heb de titel aangepast naar het topic ! In de overige topics kun je info vinden over de huizen markt enz.

Hi Snooze welkom

Kan je niet beter eerst kijken of je een goede kans maakt op een visum voordat je je op de huizenmarkt stort?  :| Huizen zijn hier overal te koop (en te huur...), in alle soorten, maten, kleuren en vormen dat zou geen probleem moeten zijn. Als je de Search function op deze site gebruikt kom je al een hoop links naar Real Estates etc. tegen.

Succes in ieder geval  :)
Syl

Hi Snooze,

wij hebben net een paar maanden geleden een huis gekocht in Bardon, Brisbane, Queensland. Je kunt in Oz (tenminste in Queensland) alleen maar een huis kopen als je al een visum hebt, anders zul je eerst moeten huren. Of je moet een stuk land kopen en daar een huis op laten bouwen, dat mag wel. Realestate.com.au is inderdaad een perfecte site om mooie stulpjes te vinden. Kun je je alvast een beetje orienteren en de prijzenmarkt bekijken! Succes met het aanvragen van het visum!

hoi aussibrissiebabe,

Hebben jullie toevallig foto's van jullie mooie stulpje down under.
Ben eigenlijk best benieuwd.

Wij willen ook in Brisbane gaan wonen.
Als we op de huizenmarktsite's kijken kunnen we maar moeilijk wat vinden.

gr

[quote author=aussiebrissiebabe link=topic=2337.msg24464#msg24464 date=1124448481]
Of je moet een stuk land kopen en daar een huis op laten bouwen, dat mag wel. 
[/quote]

Hallo AussieBrissyBabe

Kun je me daar wat meer over vertellen of me een link geven waar ik deze informatie op kan vinden. Jan en ik zijn geinteresseerd in het kopen van een stukje land op (voorlopig) een toeristenvisum.

Ik heb daar al eens eerder iets over gelezen. Zoiets van toestemming vragen aan een commissie, het land wel mogen kopen, maar dan de waarde met 50% moeten verhogen in het 1e jaar na aankoop?

groetjes

Hi Veer en Annelies,

ik ben net terug van m'n werk (ben stewardess)  :plane: en ga morgen gelijk even een fotootje en wat uitgebreidere uitleg posten. Eerst bijslapen!
:sleep:

Back