Even voorstellen

Rene

New Member
Goeiendag!

Mijn naam is Rene (DOH!) :wink:

Ben 23 jaar en heb een hele lieve vriendin waar ik al bijna 8 jaar samen mee ben :shock:
Ik kwam op deze site via de sig van simone op Britishexpats :)

Ben zelf sterk aan het over wegen om te emigreren naar New zealand :oops:

Ik zit momenteel in de marketing maar ben van origine een webscripter/programmeur

Mijn vriendin heeft gelukkig dezelfde ideeen als ik en het lijkt haar ook wel wat :D

We hebben pas samen een huis gekocht (nieuwbouw) dus met een paar jaar zouden we aardig wat centjes hebben om ergenst anders opnieuw te kunnen beginnen.

Rene
 
Rene said:
Goeiendag!

Mijn naam is Rene (DOH!) :wink:

Ben 23 jaar en heb een hele lieve vriendin waar ik al bijna 8 jaar samen mee ben :shock:
Ik kwam op deze site via de sig van simone op Britishexpats :)

Ben zelf sterk aan het over wegen om te emigreren naar New zealand :oops:

Ik zit momenteel in de marketing maar ben van origine een webscripter/programmeur

Mijn vriendin heeft gelukkig dezelfde ideeen als ik en het lijkt haar ook wel wat :D

We hebben pas samen een huis gekocht (nieuwbouw) dus met een paar jaar zouden we aardig wat centjes hebben om ergenst anders opnieuw te kunnen beginnen.

Rene

Welkom op dit forum.

als vraag of informatie nodig graag laat weten.

Gr
Badri
 
Hoi Rene,

Wat leuk dat je eventueel naar Nieuw Zeeland wilt emigreren.
Ron (mijn man) en ik zijn daar een jaar of 9 geleden ook mee bezig geweest.
We hebben toen voordat we daar op vakantie gingen een aantal sollicitatiebrieven gestuurd naar bedrijven waar we graag wilden werken.
Helaas kon Ron op dat moment geen baan vinden.
Ik vond wel een baan, echter alleen maar parttime en ik moest binnen 10 dagen geemigreerd zijn, wat natuurlijk niet mogelijk was.
Uiteindelijk na 7 jaar hebben we ons op Australië gericht met als resultaat dat we sinds januari ons visum hebben.
In september gaan we emigreren.

Wat Nieuw Zeeland betreft, ik heb al heel wat van de wereld gezien maar de natuur in Nieuw Zeeland is niet te evenaren. Het is een geweldig land met hele aardige mensen. Ik zou ook daar zo willen wonen.
Ik wens je veel succes met het onderzoeken wat je mogelijkheden zijn. Zijn jullie er al eens geweest?

Nu ik lees dat je webscripter van beroep bent heb ik een vraag aan jou.
Ik wil een website maken zodat ik er foto's van mijn gezin op kan plaatsen en wat verhaaltjes. Heb je enig idee hoe ik dat aan moet pakken op een simpele manier?

Groetjes,
 
Rene said:
Goeiendag!

Ik kwam op deze site via de sig van simone op Britishexpats :)

He, cool! Heeft die sig dus wel nut! :D

Welkom!!

Hmm, misschien moeten we ook een forumpje maken voor New Zeeland?
Trouwens, er is geloof ik ook al een goed NZ forum... weet niet wat het adres is, maar Joke op het prikbord van emigratie.pagina.nl noemt het wel vaak...

Nou, ja, je bent uiteraard hier ook welkom ;) :D
Veel dingen hebben toch raakvlakken(verhuizen enz).

Veel plezier hier!

groetjes
Simone
 
Gabriëlle said:
Hoi Rene,

Wat leuk dat je eventueel naar Nieuw Zeeland wilt emigreren.
Ron (mijn man) en ik zijn daar een jaar of 9 geleden ook mee bezig geweest.
We hebben toen voordat we daar op vakantie gingen een aantal sollicitatiebrieven gestuurd naar bedrijven waar we graag wilden werken.
Helaas kon Ron op dat moment geen baan vinden.
Ik vond wel een baan, echter alleen maar parttime en ik moest binnen 10 dagen geemigreerd zijn, wat natuurlijk niet mogelijk was.
Uiteindelijk na 7 jaar hebben we ons op Australië gericht met als resultaat dat we sinds januari ons visum hebben.
In september gaan we emigreren.

Wat Nieuw Zeeland betreft, ik heb al heel wat van de wereld gezien maar de natuur in Nieuw Zeeland is niet te evenaren. Het is een geweldig land met hele aardige mensen. Ik zou ook daar zo willen wonen.
Ik wens je veel succes met het onderzoeken wat je mogelijkheden zijn. Zijn jullie er al eens geweest?

Nu ik lees dat je webscripter van beroep bent heb ik een vraag aan jou.
Ik wil een website maken zodat ik er foto's van mijn gezin op kan plaatsen en wat verhaaltjes. Heb je enig idee hoe ik dat aan moet pakken op een simpele manier?

Groetjes,



Hoi,

Wij wilden of naar AU of NZ. Toen we dit jaar op de emigratie beurs waren, hadden wij nog zoiets van over 5 a 8 jaar gaan we een keer. Toen bleek dat wij door het beroep (kapper staat op de MODL) van Mario zo AU in konden (nou ja zo...hmmm), draaide alles om. Wij hebben het ook voor NZ nagevraagd en daar kon hij meteen al aan het werk. Het verschil is, dat je eerst 2 jaar fulltime moet werken in NZ voordat je een permanent visa krijgt en in AU kunnen we hem meteen krijgen.

Ik ben in beide landen geweest en vindt ze fantastisch, idd de natuur in NZ is ontzettend mooi. Voor beide landen is wat te zeggen......

Groetjes Jacky
 
Nu ik lees dat je webscripter van beroep bent heb ik een vraag aan jou.
Ik wil een website maken zodat ik er foto's van mijn gezin op kan plaatsen en wat verhaaltjes. Heb je enig idee hoe ik dat aan moet pakken op een simpele manier?

Groetjes,[/quote]


Als je het programma Frontpage gaat gebruiken kom je al heel ver.
Het lijkt op powerpoint en is gebruiksvriendelijk.
Via een filetransfer programma stuur je het naar de server, meestal krijg je 20mb ruimte voor een home-page. Ik zelf gebruik Ws-Ftp pro (gratis te downloaden).
 
Back
Top