Even voorstellen!

base

New Member
Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Bas Sijmonsbergen, ben 29 jaar en woon in Bloemendaal. Sinds enige tijd ben ik aan het overwegen om in Australie te gaan wonen en werken. Naar aanleiding van het artikel in Het Parool ''Australie werft in Amsterdam'' ben ik na enige speurwerk op deze site / forum terecht gekomen. Ik heb al zeer veel waardevolle informatie kunnen lezen om de uiteindelijke overtocht tot een feit te maken. Op 3 en 4 oktober is er een campagne over werken in Australie in Amsterdam, wanneer hier meer duidelijkheid over is hoor ik dit graag van een van jullie.
Met vriendelijke groet,
Bas

Welkom!

voor de expo moet je je aanmelden, zoek ff op het forum australie werft immigranten, daar wordt ook een link gegeven naar de site, of kijk zelf even op www.immi.gov.au en zoek op expo Amsterdam....

Succes met alles!

Gr. SAb

Thanks, ik heb de site inmiddels gevonden en me ingeschreven. Nu maar even afwachten........!

Geef anders wat meer info over jezelf (als je wilt natuurlijk) wat voor een soort visu, beroep e.d......... :lol:

Gr. Sab

Natuurlijk, ik ben 29 jaar en heb ongeveer 8 jaar relevante werkervaring. Eerst als assistent projectleider bij een aannemer en nu bijna 5 als projectmanager bij een bouwmanagement bureau / projectontwikkelaar in Noord Holland.
Op de expo wil ik binnen deze tak gaan kijken naar de mogelijkheden in Austalie.

Hoi Bas

Welkom op het forum en heel veel succes met het verdere uitzoekwerk!

Groetjes Lin :bye:

Hey Bas,

Welcome op de site.

Wil je messchien een link maken naar de website waar je je ingeschreven hebt.
Ik wil zeker naar die expo dan.
Bedankt.

Arnold

Hi Bas.

Van harte   :hi: op het forum.

Veel suc6 met het spitten naar info.

Gr Ineke   :up:

[quote author=arnold link=topic=2510.msg26932#msg26932 date=1126104237]

Wil je messchien een link maken naar de website waar je je ingeschreven hebt.[/quote]

Arnold, ff een stukje teruglezen in het topic, daar heb ik de link van de site gegeven....

maar dan nog een keer: www.immi.gov.au op de homepage staat een link naar expo....

Gr. Sab

Back