even voorstellen

norman + ingrid

New Member
Hallo allemaal ,wij stellen ons even voor ik Norman ben 40jr ,mijn vrouw Ingrid is ook 40jr,en we hebben een dochter Kelsey van 9jr,nu het is zo dat mijn vrouw in Australie is geboren en ik in Scotland,en onze dochter in Nederland ,en wij ook van plan zijn om de stap naar Australie te doen vanuit Nederland,ik ben in Nederland als chauffeur op bergingsvoertuig werkzaam en mijn vrouw is Modinette van beroep,wij zijn zeer geintersseerd in alle verhalen om zo onze kennis ,over Australie in ons op te nemen.mvrgr. Norman ,Ingrid ,Kelsey.

Dag Norman & Ingrid,

:hi: op het forum.
Er valt veel te :read:.
Succes met jullie plannen :up:.

Gr. Mel :cool:

Euuhhh...misschien ligt het aan mij, als Belg, maar wat is een 'modinette'? In ieder geval ook welkom op het forum!

Sara

Welcome to the Scotts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Good luck!!!!

Marina, Mike
Phil and Scott (kids are half jock  :wink: !).

Hallo nog even reageren mijn vrouw is modinette ,en dit heet eigenlijk in gewoon nederlands naaister maar dan afgestudeerd,haha, maar ieder het zijne ,ik dank jullie allen voor dit warm onthaal,onze reden is eigenlijk dat we gaan emigreren naar Australie omdat mijn vrouw er geboren is ,maar we hadden net zo goed naar Scotland kunnen verhuizen was misschien iets minder omslachtiger maar,mij maakt het niet uit mijn (Norman) familie leeft althans allemaal in Scotland ,maar mijn vrouwtje verkiest het liefste weer om naar Australie te gaan,we zullen eens kijken wat wij er allemaal voor moeten doen ,en hopen natuurlijk ook op reacties van jullie allemaal,ik heb begrepen dat als je in Australie (zoals mijn vrouw )bent geboren ,je het niet al te moeilijk gemaakt krijgt om´ terug naar huis te gaan`we zien wel wat er op ons af komt we hebben de beslissing genomen en gaan er voor,met dank voor jullie reacties.mvrgr Norman ,Ingrid en Kelsey.

Back