Even voorstellen !

ronensh

New Member
Wij zijn Ron (34) en Sheila (36) en 3 kids.
We zijn ons vorige maand gaan orienteren en zijn begonnen met de planning en voorbereidingen om naar Ozzie te gaan.

Aangezien ik volgend jaar 35 wordt is het zaak om binnen een half jaar alles naar DIMIA te hebben opgestuurd.

We willen gaan voor een Skilled-Independent Visa. Ben alvast begonnen met het skills assessment bij ACS en IELTS voorbereidingen.
Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt want we doen het zonder migratie consultant.

Is dat wel te doen ?? 

Welkom op dit forum
en veel succes met de voorbereidingen.

En of het zonder bemiddelingsburo te doen is?
Er zijn mensen die het gelukt is hoor.....en ook nog binnen redelijke tijd.

Bert

Hallo,
Ongeveer dezelfde situatie. Wij zijn wel al de 35 gepasseerd. Ook wij zullen het zonder bemiddelingsbureau proberen, hoor. Je kunt heel veel vinden op internet en via dit forum. En de centjes die je daarmee spaart, zal je vast en zeker wel voor iets anders kunnen gebruiken.
Hoe oud zijn jullie 3 kids? Waar willen jullie naartoe in Ozzie?
Alvast veel sukses!
Nath

Onze Kids zijn nog een stuk jonger twee jongens van 5, 2 en een meid van 8 maanden.

Wanneer ik via mijn werk aan een andere baan kan komen gaan we naar Sydney anders denken we aan Melbourne

Dat we het zelf willen doen bespaart inderdaad veel geld. Ben twee weken geleden langs een consultant gegaan maar die vragen al snel 2000 euro's. Dan maar zelf uitzoeken !!

Ron

Ook van ons een Hartelijk Welkom.
Je zal meerdere forummers hier tegen komen die het rond hebben kunnen krijgen zonder agent.
Zit je met vragen, kan je altijd hier terecht.

Sux6 Rene

Welkom en heel veel succes.
Jullie kinderen zullen jullie later vast dankbaar zijn dat je deze beslissing
genomen hebt. Australie lijkt me een heerlijk land om in op te groeien.

groetjes

[quote author=Annelies link=topic=2921.msg33105#msg33105 date=1130237438]
Australie lijkt me een heerlijk land om in op te groeien.
[/quote]

No truer word hath been spoken. :up:

Hier ook jong stel, allebei early thirty's en 2 meiden van bijna 5 en anderhalf. Zonder emigratieagent alles rond gekregen (Nog in afwachting van visum hoor) :)

Ohja, en natuurlijk van harte welkom op dit informatieve en vooral zeer gezellige forum. Hier kun je heel veel info vandaan halen voor je aanvraag.

Heel veel succes!

Groetjes Lin

Veel succes en welkom op het forum van ons beide!
Ook wij hebben een skilled independent visum, wel gebruik gemaakt van een migratieagent, maar het kan ook zonder hoor!
Gebruik de Searchbutton en je zal vinden wat je zoekt!  :up:

Sara en Hans

Back