even voorstellen

raybo2701

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Raymond en kom uit Nuth en het verre zuiden :D . Ik ben
In 2000 - 2001 naar australie en nieuw- zeeland geweest.
Ik heb daar een engelse vriendin ontmoet. en hebben even in nederland
gewoont en zijn daarna naar engeland gegaan. waar ik volgend jaar
hoop af te studeren aan de university van Portsmouth.
Helaas is het uit gegaan, maar ik wil toch heel graag terug naar Australie.
Jezus, wat is dit een duur land. Maar ik begin me toch zorgen te maken
over hoe moeilijk het is om binnen te komen.
Zonder werk ervaring haal je toch al bijna je punten helemaal niet bij elkaar. Maar ik zou toch heel graag terug willen. M'n Motor staat er nog :D ,

Groetjes,

Raymond
 
raybo2701 said:
Hallo allemaal,

Ik ben Raymond en kom uit Nuth en het verre zuiden :D . Ik ben
In 2000 - 2001 naar australie en nieuw- zeeland geweest.
Ik heb daar een engelse vriendin ontmoet. en hebben even in nederland
gewoont en zijn daarna naar engeland gegaan. waar ik volgend jaar
hoop af te studeren aan de university van Portsmouth.
Helaas is het uit gegaan, maar ik wil toch heel graag terug naar Australie.
Jezus, wat is dit een duur land. Maar ik begin me toch zorgen te maken
over hoe moeilijk het is om binnen te komen.
Zonder werk ervaring haal je toch al bijna je punten helemaal niet bij elkaar. Maar ik zou toch heel graag terug willen. M'n Motor staat er nog :D ,

Groetjes,

Raymond

Hoi mischien new SIR visa itest voor jouw. Maar jij oet heel verhaal door geven dan kunnen wij goed advies geven.

Gr
Badri :D
 
Welkom Raymond!

Ja, dat zal dan wel moeilijk worden.
Ja, misschien SIR, maar dan moet je evengoed nog door de skills assessment doorkomen.
En misschien Employer nominated? Niet dat het makkelijk is een employer te vinden die je wil sponsoren.... :(

Nou, ik hoop dat anderen meer tips hebben!
Je kan idd nog het beste wat meer info geven! :D

Succes!!!!!

groetjes
Simone
 
Bedankt voor jullie reacties.

Jullie willen dus meer informatie ..... zoals :D , m'n pincode krijg je toch niet hoor :D
maar ik studeer dus af in Entertainment technology, Waarmee ik een hele hoop kan, zoals de tv wereld in, grapgihcs design , 3d design,
noem maar op.
Mijn beroep staat niet op de MODL lijst ,dus die 10 a 15 punten kun je al vergeten.
Alleen als je dan werkervaring haal je die 120 punten anders haal je er maar max 110.
Maar ik lees vaker dat mensen afgestudeerd zijn en meteen terug willen???. Als ik het goed begrijp hebben jullie dus al een hbo diploma en werkervaring??
 
raybo2701 said:
Bedankt voor jullie reacties.

Jullie willen dus meer informatie ..... zoals :D , m'n pincode krijg je toch niet hoor :D
maar ik studeer dus af in Entertainment technology, Waarmee ik een hele hoop kan, zoals de tv wereld in, grapgihcs design , 3d design,
noem maar op.
Mijn beroep staat niet op de MODL lijst ,dus die 10 a 15 punten kun je al vergeten.
Alleen als je dan werkervaring haal je die 120 punten anders haal je er maar max 110.
Maar ik lees vaker dat mensen afgestudeerd zijn en meteen terug willen???. Als ik het goed begrijp hebben jullie dus al een hbo diploma en werkervaring??

Pin code hoef niet .Ik geef mijn rekening nummer zet maar neetjes hoop bedrag dan vind ik prima :lol:

Werk ervaring is een must bij Dimia als jij de anvraager bent.

Als ik goed begrij dan jij hebt 120 punten.

als jij niet hebt dan paar mogelijkheiden
- Bond $100,000
-Sponsored
- New SIR Visa.. :)
 
Hallo Raymond,
Dus jij komt uit Nuth he :?: Nou ik toevallig ook.Its a small world..
ik wil volgend jaar ook naar Oz,mijn vriend zit daar al en het bevalt hem uitstekend,en ik moet zeggen dat ik blij ben om uit NL weg te kunnen,want echt vrolijk word je hier ook niet.
Ik hoop een snel eens met je te kunnen kletsen.

Groetjes Konijntje1976 uit Nuth :) :) :wink:
 
Back
Top