Even voorstellen

nel

New Member
Hallo, ik ben Nel en de schoonmoeder van Kaatje64, Cees en oma van Richard, Dominique en Peter. :), die naar Australie gaan emigreren  :wink:  (wat ik ze van harte gun) maar het ook verschrikkelijk vind  :cry:
Nu heb ik wat rond zitten surfen en gemerkt dat er weinig of geen ouders iets schrijven over hoe zij dit ervaren dat hun kinderen en kleinkinderen zover weggaan?
Ik zelf moet nog heel erg aan het idee wennen, maar gelukkig is er M.S.N. en een webcam :-D en leven we in deze moderne tijd  :cool: en hopen dat ze daar een heel fijn leven zullen krijgen :up: Het is voor mij een goede stimmulans om te gaan proberen te stoppen met roken :p zodat ik dat geld kan sparen om straks op vakantie naar ze toe te kunnen.
Andere Ouders laat ook eens wat van u horen?

Dat is nog eens een positief geluid!!
:cheer: :cheer: :cheer:[size=12pt]Okay, go, grandma!![/size] :cheer: :cheer: :cheer:

Daar mogen we meer van hebben. en nu maar hopen dat er inderdaad meer ouders van zich laten horen (positief of negatief).

Prima initiatief!!

Rene

Hi Nel,

Hartstikke leuk dat je je hebt aangemeld op het forum :up:.
Super dat je toch positief blijft. Het moet heel moeilijk zijn om het los te laten, maar zoals ik lees, zie je dat er veel mogelijkheden zijn om het contact toch goed te houden en elkaar op de hoogte te houden van de gebeurtenissen hier en daar.
Heel veel succes en natuurlijk ook veel leesplezier hier op het forum :).

Groetjes,
Mel

Toffe schoonmoeder heb ik hè :up:

Ik moet zeggen dat ik het wel zal missen om niet meer een paar dagen naar haar toe te kunnen met de kids en dan lekker verwend te worden door haar, ze kan werkelijk geweldig koken.

Heb dan ook aan haar een eigengemaakt kookboek gevraagd voor als we vertrekken, met al mijn favoriete recepten door Nel gemaakt.

Hoop dan ook zeker dat ze een keer het vliegtuig neemt als we daar wonen.

Kus voor Nel van mij.
love.gif

Welkom op dit forum Nel :up:

En ik vind het ook een geweldig initiatief, helaas dat mijn ouders en schoonmoeder nog niet zo bij de tijd zijn (hebben nog geen idee hoe een pc aangezet moet worden, laat staan dat ze er verder iets mee kunnen) :-D

Gr Wilbert

Hoi Nel,

Hartstikke goed hoor dat je zo'n topic hebt geopend en je gedachten uitspreekt. :up:
Mijn moeder zou het roerend met je eens zijn, ook zij heeft zoiets van ben niet gelukkig maar ze hoopt dat ik het wel wordt daar met mijn partner.

Mijn moer (70) kan gelukkig wel emailen, maar op een forum.... daar snapt ze nog niets van... :)
Gelukkig heb ik een hoop broers en zussen die haar helpen, dus ook ik zal regelmatig wat van mijn moeder horen wanneer ik in Oz ben.

In ieder geval :hi: op het forum.

Groeten,
Koen

Hai Nel,

leuke moeder/schoonmoeder ben jij zeg.....gezellig dat je zo postitief meedenkt :up:
Eveneens  :hi: op dit leuke forum.

groetjes Remko, Rinske, Noah en Abel

:dance:

Back