Even voorstellen

Helma

New Member
Hallo allemaal, ik ben Helma 26 en moeder van een zoon van 4.
Ben op dit forum gekomen via startpagina.
Ik heb in australie een vriendin zitten die ik nu 17 jaar ken en ben van plan om er zelf heen te gaan voor een aantal jaren.

Hey Helma, welkom op het forum! Hopelijk vind je alle antwoorden op je vragen hier, maar eigenlijk is het ook gewoon gezellig!  :wink:

Sara

.... en verslavend, maar dat merk je nog wel!  :up:

Hoi Sara,

Dank je wel, ik hoop het ook:)
Ik ben benieuwd :)

Ik ben al druk aan het lezen en het zier er erg gezellig uit :)

Bedankt voor het warme welkom:)

Helma

De Search-button zal je wel ver brengen, je vindt hier wel altijd iets over elk denkbaar onderwerp! En als je het niet vindt, dan kan je de vraag altijd stellen in het juiste topic/afdeling!  :up:

Sara

Hoi,

Welkom op het forum en veel succes en plezier

groetjes Miranda  :)

Hoi Helma,

Veel succes op dit forum! Je kunt hier veel informatie vinden. Wij zijn nu ongeveer een week actief en hebben al veel informatie verzameld voor onze move to australië. :up:

Hey Helma,

:hi: op het gezellige, informatieve, maar ook verslavende forum :up:.
Leuk dat ook jij het gevonden hebt :).
Heb je al enig idee op welk termijn je zou willen gaan? Ik ben zeer benieuwd :roll:.
In iedergeval heel veel succes met je plannen en veel :read: plezier :wink:.

Groetjes,
Mel

wat een leuk onthaal dank je wel allemaal:)

ik zou over een jaar 2 jaar willen ben net verhuisd en gescheiden eerst even alles op een rijtje zetten maar dat ik ga is zowieso zeker:)

en jullie hoe gaat het met jullie allemaal? ben wel benieuwd :)

groetjes

Helma

Met ons alles oke, aan het aftellen! Mijn man en ik vertrekken in Juli 2006 naar Alice Springs, op een Skilled visum!

Sara

Hoi Helma,

Veel plezier  en welkom op het gezelligste forum over Australíë,
maar pas op voor een verslaving.

Groetjes
Karin

Hallo,

En ook welkom hier zo te lezen zitten wij nog in het zelfde stadium. Ik ben ook net begonnen met het uitzoeken welk visum ik nu kan nemen.
Niet makkelijk, maar we laten ons niet uit het veld slaan.

gr Maris

Back