even voorstellen

quokkas

New Member
Hi, wij zijn Robert en Joyce.
Ik heb de Australische nationaliteit en Joyce is Nederlands. Wij hebben 3 zonen, die in Australia zijn geboren en alle drie zijn Australians en de 2 jongste hebben ook de Nederlandse nationaliteit. Ik ben door mijn werk in Nederland terecht gekomen en wil terug. Ondanks het feit, dat Joyce 12 jaar daar heeft gewoond moet ze nu opnieuw een visa aanvragen omdat haar residency is verlopen. De formulieren hebben geen onderdeel, dat rekening houdt met mensen, die in haar situatie verkeren.
Zelfs het verkrijgen van een Police clearance is lastig en krijg ik gewoon geen antwoord op mijn vragen aan de embassy in Berlin. Den Haag kan je telefonisch niet eens iemand spreken. Volgens het stadhuis moet je het via justitie aanvragen en op hun form staat dat je voor een visa een brief van de embassy moet hebben. Die referen weer aan de DIMIA sit form P76 waarin staat dat je een brief nodig hebt. Ik weet het niet meer.
Ga volgende week een maand op bezoek bij onze jongste zoon in Perth, en probeer het daar bij de immi. dept. :-( :-( :-(

Hi Robert en Joyce,

Van een mede Australiër die ook graag terug wil,

Een Hartelijk Welkom op dit forum.

Ik kan je helaas geen informatie geven mbt je vraag, aangezien ik waarschijnlijk terug zal gaan met mijn pensioen (over een paar jaar).
Wellicht zullen ze je wel de info geven als je naar Perth gaat.

Waar wonen jullie nu? Kon het niet vinden bij jullie profile info. En hoe lang ben je nu in NL. Ben je een True Blue of ben je net als ik, afstammig van immigranten??

Ik ben niet nieuwsgierig hoor!!

Rene

:hi:  op het forum, heel veel suc6 met je aanvraag en ik hoop dat de mensen van de DIMIA je in Perth inderdaad verder kunnen helpen.

Groeten,
Koen

Hi Robert & Joyce,

:hi: op het forum en ook namens mij heel veel succes met de aanvraag.

Groetjes,
Mel

Welkom op het forum en veel succes !  :up:
For all your suestions......the Search-button is your friend!

Sara

Welkom op het forum!

Zoek op het forum even op "VOG", er is al veel over geschreven.

Back