Even voorstellen...

ChefenSan

XPdite Sponsor
Hello allemaal,

Wij zijn San & Andrew, en we zijn net aangemeld bij deze forum. Als het foto goed is over gekomen dan zien jullie ons bij een stoom trekker evenement agelopen oktober in Inverell (NSW). Wij zijn al vanaf mei 2005 bezig met onze visum, en momenteel wachten we op de DIMIA.

DSCF0236.JPG

Met dank aan Wezep is het ons gelukt om de foto toch te kunnen plaatsen.

De foto is dus niet door gekomen...  dit is de tweede poging!

Als het nog steeds niet door komt, kan iemand ons vertellen wat wij moeten doen? Alvast bedankt.

San & Andrew

DSCF0236.jpg

Hoi Wezep,

We hebben de image na de tekst  geplaatst, maar zoals je ziet ...... nog steeds niets!
We zouden deze foto ook bij onze log-in  hebben - maar dat lukt ook niet!

Kun je ons helpen  :roll:

[quote author=ChefenSan link=topic=3674.msg43376#msg43376 date=1137242879]
Hoi Wezep,

We hebben de image na de tekst  geplaatst, maar zoals je ziet ...... nog steeds niets!
We zouden deze foto ook bij onze log-in  hebben - maar dat lukt ook niet!

Kun je ons helpen  :roll:
[/quote]

tuurlijk kan dat...
staat de foto op een site of op de computer zelf..

als je hem op een website zet gaat makelijker volgens mij.. daarna kun je de link van de foto kopieren en plaken en dan hoef je er alleen nog maar

Dag San & Andrew,

:hi: op het gezellige, informatieve, maar ook verslavende forum :up:.
Leuk die foto erbij. Weten we gelijk wie jullie zijn :).
Heel veel succes en we vinden het heel leuk als jullie ons op de hoogte houden van de stand van zaken.

Groetjes,
Mel

Hi San en Andrew,

Ook van ons een Hartelijk Welkom op Het Forum!
Leuk die foto, een ook de stoomlocs daar. Een hobby van jullie?

In ieder geval, veel sux6 met het te bewandelen pad naar Oz.

Rene

Hoi Rene,

Inderdaad ... stoom is mijn (Andrew) hobby! Eigenlijk vind ik alles met "stoom" te gek - maar (stoom)  loco's  staan zowiezo boven aan! Ben jij ook zo een 'steam-freak'?

Niet zo zeer een "steam freak", maar ik zie ze graag. Zijn alleen niet zo vaak te zien bij ons in de buurt. Wel hebben ze af en toe een aantal "stationary engines" op stoom. Ook héél af en toe een stoom trekker. Zo een die ze achteruit laten lopen door op het juiste moment het vliegwiel terug te laten draaien.

Rene

Hoi Rene,

Ik ben lid (en secretaris!) van onze club hier in Spaarnwoude (bij Amsterdam) - op onze website hebben we veel stoom-links.  Check out onze site op www.hety.nl  - hopelijk vind je daar iets interesant en/of vlak bij jouw in de buurt! Suc6!!!!

Hello allemaal,

Bedankt voor het warm welkom, wij waarderen het zeer. Hopelijk kunnen wij veel van elkaar leren tijdens de aankomende tijd, voordat we eindelijk voorgoed 'Down Under' gaan.

San & Andrew
[move] :up:          :up:          :up:          :up:          :up:          :up:          :up:[/move]

Tja, ook Landmiles en Ya Li Shan Da kunnen natuurlijk niet achterblijven, dus een hartelijk  :hi: op dit forum! En veel succes om uiteindelijk Down Under te gaan!
Groetjes

Back