even voorstellen

Jelmer

New Member
Hallo allemaal

Mijn naam is Jelmer(27), ik ben sinds december 2005 Aussie, woon in Adelaide, Mawson Lakes.  Tijdens een bootcruise van Newcastle(Engeland) naar Ijmuiden heb ik een Australische schone(Monica, 22) ontmoet die destijds in Perth(Schotland) woonde. Al snel bleek dat we elkaar wel heel leuk vonden en we bleven elkaar ontmoeten in de weekenden. Deze ontmoetingen resulteerden in de zwangerschap van Monica. Na een vakantie door Europa kwamen we tot het besluit dat we beiden naar Australie wilden(ik was in 2000 al eens een halfjaar in Oz geweest). 12 januari was het grote moment: IK HEB EEN ZOON! Andreas is zijn naam en zowel de moeder als zoon zijn gezond en wel.

Na een frustrerende periode door de papiermolen van de Australische Ambassade in Berlijn(achteraf viel het trouwens nogal mee) mocht ik dan eindelijk in het vliegtuig naar Australie stappen. 

Ik ben overigens op zoek naar werk. Ik heb een HBO diploma(Management, Economie en Recht, MER)
3.5 jaar werkervaring in een vijfsterrenhotel(The Grand Amsterdam) en ben op dit moment bereid alles aan te pakken. Hulp en tips welkom! (CV op aanvraag)

Groeten

:hi: op het forum & :congrats: met je zoon.  :up:

Blij te horen dat moeder en zoon het goed maken....  :-D

Zal wel even wennen zijn zo'n kleine hummel in het huis.

Helaas kan ik je niet helpen aan tips voor het zoeken van werk, maar je zou (als je dat nog niet gedaan hebt) even kunnen kijken op http://www.seek.com.au

Of natuurlijk in de local news paper... :|

Maar goed, ik wens jullie heel veel geluk met je zoon en met het vinden van een baan,  :up:

Gr.Koen

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zoon  :-D :-D

groetjes Miranda  :)

Hi Jelmer (wat maken ze daar van in Australie?) hoe lang ben je al bezig met zoeken? Ik maak me immers sterk dat je met jouw papieren wel werk moet kunnen vinden. Zit je al in de kaartenbak bij de recruiters? En heb je al gegoogeld op de baan die je zoekt i.c.m. "vacancy" en "australia"?

Hoi Jelmer.

Van Harte welkom bij de Xpdite familie en ook gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Wat heerlijk dat je zo'n mooi cadeau krijt in je nieuwe vaderland!

Veel geluk met het zoeken naar werk, maar dit zal je vast wel lukken....

Groetjes Karin

Hoi Jelmer,

Leuk verhaal!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan terwijl hij zo klein is, ze groeien heel hard, ons dochtertje is 8,5 maand en is bijna aan het kruipen.

Veel succes met het vinden van werk.

Groetjes,
Susan

Hoi Jelmer en monica,
Welkom op dit forum en van harte gefeliciteerd met Andreas.  :baby:

groetjes Astrid  :fish:

Ook van ons een hartelijk welkom op Het Forum, en gefeliciteerd met de kleine.

Ik kan me alleen maar aansluiten met de anderen en je veel sux6 wensen met de jobhunt.
Houd ons op de hoogte!

Rene

Hai Jelmer,

gefeliciteerd met de grote veranderingen in je leven!

Wij hebben onszelf net voorgesteld en we zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen bij het vinden van werk omdat Mike dezelfde HBO MER heeft gedaan als jij...en we willen ook naar SA komen, als het lukken wil.

Succes met acclimatiseren, en geniet ervan!

Tamara en Michael

Hoi Jelmer,

Gefeliciteerd met jullie zoon!

Wij wonen ook in SA en ik hoop dat je snel een baan zult vinden die bij je past. Succes met je sollicitaties.

Groetjes Nicole

Back