even voorstellen

F

fabian

hallo iedereen wij zijn fabian en jacqueline en shanti en doggies 6 stuks en wonen in het zuiden van het land en hebben de knoop doorgehakt wij willen nederland gaan verlaten om diverse redenen en proberen alles eerst netjes uit te zoeken waar men aan moet voldoen en wat de eissen allemaal zijn en hoe te beginnen willen proberen via het werk die daar ook een vestiging heeft te proberen om er in de nabije toekomst te wonen en te werken
 
Welkom!
Er staat al behoorlijk wat waardevolle informatie omtrent het emigreren naar Australie op het forum.
Als jullie vragen hebben, dan horen we het wel.
 
bedankt voor het welkom allemaal inderdaad er komt nu een berg informatie op ons af dus alles op ons gemak bekijken en of het een haalbare kaart is en de enige vraag is een beetje hoelang duurt het hele traject ongeveer van begin tot dat je daar daadwerkelijk zit ?? twee jaar ofzo
 
hi fabian
welkom
ik ben zelf ook net nieuw hier en ben ook bezig met de grote oversteek te regelen
die 6 doggies zullen ook wel een probleem worden denk ik zo
verder wens ik jullie veel succes en hoop dat je alles goed voor elkaar krijgt :wink:
 
Honden en katten meenemen is meestal geen probleem. Er zijn op het forum mensen die je daar meer over kunnen vertellen. Denk er wel aan dat honden en katten op tijd ingeënt moeten worden en dat ze in Australie in quarantaine moeten.
 
fabian said:
bedankt voor het welkom allemaal inderdaad er komt nu een berg informatie op ons af dus alles op ons gemak bekijken en of het een haalbare kaart is en de enige vraag is een beetje hoelang duurt het hele traject ongeveer van begin tot dat je daar daadwerkelijk zit ?? twee jaar ofzo

Tijd is moielijk de zeggen maar met nieuwe regels gaat stuk sneller.

Mischien is handig even over achtergrond dan kunnen wij iets te zeggen over de visa enzo.... :D
 
Nou we willen eigenlijk gewoon daar blijven dus geen jaar visum ofzo maar echt onze toekomst daar gaan opbouwen, maar een begin maken is toch wel moeilijk hoor je leest zoveel dingen en waar doe je goed aan denk ik dan een buro inschakelen en aan welke eisen moet men echt voldoen heb ik het niet over engels lezen en dat soort dingen maar gewoon algemeen wat is het normale inkomen daar voor zeg maar de gewone werkmens zelfs ook bereid om werk aan te pakken om een start te kunnen maken moet er eigen geld mee ?? en al dat soort vragen zitten we nog mee Is er maar een beperkt aantal visums wat af wordt gegeven per jaar zo zie je maar zat vragen maar nog geen duidelijke antwoorden maar zal wel allemaal goedkomen toch ??
 
Back
Top