Even voorstellen

A

Aussie Grl.

Ik ben Diana en kom uit Leusden. Ik ben twee jaar geleden voor zes weken naar Australie geweest. Ik was er echt helemaal weg van. Zeker van Victoria en Queensland.

Nu wil ik zo snel mogelijk weer terug maar ik denk dat het er voorlopig nog niet in zit helaas.

Waar ik nu aan zit te denken is om er een jaar te gaan wonen en werken maar ik lees tegenwoordig dat heel veel backpackers weer te snel naar huis moeten omdat ze weer door hun geld heen zijn en geen werk meer kunnen vinden.

Wie heeft daar ervaring mee en/of heeft daar een oplossing voor. Want het zou zonde zijn om na een half jaar weer terug naar Nederland te moeten.

Groetjes Diana

Hoi Diana,

Welkom op het forum!
Helaas heb ik zelf niet veel ervaring met een Working Holiday Visa. Het lijkt mij inderdaad niet leuk om voor een jaar naar Australië te gaan en dan voortijdig door geld gebrek weer terug te moeten. Misschien dat de andere leden je kunnen helpen.

Wil je weer terug naar Victoria of Queensland of ben je van plan ergens anders heen te gaan?

Groeten,
Louw

Aussie Grl. said:
Nu wil ik zo snel mogelijk weer terug maar ik denk dat het er voorlopig nog niet in zit helaas.

Groetjes Diana

Hoi Diana! Welkom op XPdite! Hoezo zit het r voorlopig nog niet in, als ik vragen mag? ?

Aussie Grl. said:
Waar ik nu aan zit te denken is om er een jaar te gaan wonen en werken maar ik lees tegenwoordig dat heel veel backpackers weer te snel naar huis moeten omdat ze weer door hun geld heen zijn en geen werk meer kunnen vinden.

Wie heeft daar ervaring mee en/of heeft daar een oplossing voor. Want het zou zonde zijn om na een half jaar weer terug naar Nederland te moeten.

Hoi Diana,

Tja, meer sparen van te voren, en daar niet zo veel uitgeven! :D Veel backpackers gaan heel vaak de kroeg in etc, tja dat kost geld!
En baantjes, tja, als je maar max. 3 maand mag werken op een WHV, dan krijg je natuurlijk niet de beste baantjes.

En goede planning/begroting lijkt mij het beste...
Ben je trouwens van plan om uiteindelijk naar Oz te emigreren?
Zo niet, dan kun je beter terecht op het prikbord van australie.pagina.nl lijkt mij! Allemaal mensen die op een WHV gaan daar!

Succes!

groetjes

Simone :)

Het zit er voorlopig niet in omdat ik nu een parttime baan heb en net een eigen woning. Dus nu zit ik daar nu even mee.

Maar ik probeer weer flink te gaan sparen en dan kijken of ik het een jaar kan uit houden met een woon/werk visum.
Want op vakantie gaan is natuurlijk altijd leuker dan het "echte" leven.

En als het "echte aussie" leven me bevalt probeer ik zeker te gaan emigreren. Maar ik weet dat het niet mee valt om daar binnen te komen en te blijven wonen. Dus ik hoop dat het allemaal nog eens goed gaat komen.

Back