Even voorstellen...

IRENE2

New Member
Hallo Dutchies!  ik woon sinds 6 jaar in The Gap, Brisbane. Ik werk in de stad. Laat me weten of je een keer koffie (of iets sterker!) wil gaan drinken (lunchtijd of na werk).
Groetjes Irene

Hey Irene!

Maar ik ken jou helemaal niet!  :-D :-D Ik PM je wel met m'n tel. #, kan ik je eerst 's uithoren, of je wel leuk bent....  :-D :-D

(Slap me, slap me....)

Doei!

Irene

Hoi Irene

Welkom hier en succes met het kruisverhoor van Irene/Eerinuh :-D als je belt! :up: :)

Groetjes
Syl

Hoi Irene,

Welkom op het forum  :hi:

Veel plezier met de Dutchies daar in Brisbane  :cheers:

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Nou Syl, ik geloof dat ze het kruisverhoor wel heeft overleefd, en ikke ook  :-D :-D

Ook van ons een Hartelijk Welkom op Het Forum!
En veel sux6 met het drinkgelag  :rotflmao:

Rene

Hé hallo,

niet stilvallen, blijven kletsen en welkom op het forum

groetjes Miranda  :)

Hoi Irene de Tweede, ik zou graag iets met je drinken na werktijd in Brisbane, maar dan moet ik er eerst nog even naartoe ;-) Groetjes en welkom - l&miles :up:

[quote author=Eerainuh link=topic=4018.msg49842#msg49842 date=1141130209]Zeg, wat is er wrong met Irene de Eerste???  Já seg...![/quote]

Lieve Irene de Eerstre, wie heeft er dan gezegd dat er iets mis is met Irene de Eerste?

Ikke nie!!  :roll:

Ja maar ja maar ... Je hebt nooit gezegd dat je iets met MIJ wilde drinken........ Ik zit nu in een hoekje van de kamer te sulken.... Boehoeoeoeoeoeoeoeo!!!!!   :cry2: :cry2: :cry2:

Back