even voorstellen

kallie

XPdite Sponsor
Wij zijn Erwin en Mariette wonen in de buurt van Utrecht en komen al aardig in de gevarenzone wat betreft de leeftijd. (Ik zeker) We hebben drie kinderen van 17, 13 en 4. :roll:
Ik heb familie wonen in Tassie en loop dus eigenlijk al heel lang met dit idee/deze wens.
In augustus een kansberekening laten maken, vormde op zich geen probleem.
In oktober naar de jobexpo gegaan en natuurlijk ook bij Hiroko langs geweest. .
Om voor het gevoel toch te weten waar je mee bezig bent zijn we in januari dit jaar voor twee weken naar Tasmanie vertrokken.
Na terugkomst hebben we onzelf twee weken de tijd gegeven om te beslissen.
Die tijd kregen we niet vol en al snel bleek toch dat het echt is wat we willen.
Momenteel met TRA bezig, hopenlijk gaat hij volgende week de deur uit, als alles meeezit.

Nou, de rest komt bij de andere topics wel aan de beurt.

Groetjes, Mariette

Hi :hi: welkom op het form, ik hoop dat je een geweldige tijd hebt bij het voorbereiden van je emigratie  :up:
Je zal ongetwijfeld al veel gelezen hebben hier, maar mocht je nog vragen hebben de search knop en de andere forum leden zijn nooit te beroerd je te helpen...  :up:

Succes met het traject, en gefeliciteerd met je beslissing... :up:

Ik hoop dat alles goed en snel zal verlopen zodat jullie fijn naar Tazzie kunnen :-D

Bij de weg hoe staan de kinderen er tegenover?

Gr.Koen

Heel erg welkom ,en veel succes met het uitzoeken van alle papieren e.d. jullie komen er vast wel.

groetjes Manja :)

Leuk al die reacties, het is wel een beetje uitpluizen hoet het precies allemaal werkt bv fototje plakken, je profile aanpassen, etc maar ja goed oefenen dan maar! :roll:
hai Koen, Luca van 4 vind het helemaal te gek, hij is ook de enige die is meegeweest in Januari, Bart van 13 vond het allemaal wat minder, maar vind het aquatic centre in Hobart toch wel erg mooi, hij zit nl op zwemmen ,en dat maakte toch wel een hoop goed. :bath:
Rene de oudste vond het allemaal te gek, maar vind het volgens mij nu toch te lang gaan duren. :sleep:
Voordat je daadwerkelijk aan de slag gaat ben je natuurlijk zeker met oudere kinderen al een heel traject door.
En dan moet je in principe nog helemaal beginnen met de paperassen.
Het eerste hindernis is er al, we wilden in mei voor de IELTS, mmar balen, is net vol, moeten we toch een maand langer wachten.

Hoii,

Ook van mij nog :hi: op dit forum!

Ja inderdaad voordat je zover bent dat je weet dat je ervoor wilt gaan, moet je nog een hele berg met papieren verwerken en dan het ergste van alles is het wachten :-( . Waar bijna iedereen ervaringsdeskundige in is hier  :lol: .
Succes met alles iniedergeval.

Liefs Eutrice

Hallo Erwin, Mariette en kinderen,

Welkom op het forum  :hi:

Succes met de plannen, en alvast succes met de IELTS, je kunt hier op het forum veel informatie over vinden.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Hee hallo,

welkom op het forum. :flowers: :flowers: :flowers:
Zoals je ziet houden de leden scherp in de gaten wie er nieuw
komen. :wink: :wink: :wink:

Veel succes met jullie aanvraag en vooral veel plezier
op het forum.

Jess. :cheer:

Dat jullie willen verhuizen naar Tassie, zal Lost (de oprichter van dit forum) leuk vinden. Hij is er verslaafd aan.
En dus een hartelijk welkom op dit forum.

Rene

Back