Even voorstellen!

Flower girl

New Member
Hallo allemaal ik ben Cindy,
Remon (mijn vriend) en ik hebben een jaar gebackpackt in Ozzie,
zijn toen niet alleen verliefd op elkaar geworden maar ook op het land  :p
na 4 jaar samenwonen toch de keus gemaakt om te gaan emigreren naar Ozzie,
we zijn nog jong 25 dus waarom niet toch!
Wij gaan eerst in Juli 3wk naar ozzie op vakantie wat dingetjes op een rijtje zetten. :roll:
Ben super blij dat ik deze site heb ondekt ik denk dat wij hier heel veel informatie van kunnen halen en brengen als we die kunnen geven natuurlijk. :up:
We zijn nu in de eerste stadia en gaan waarschijnlijk in zee met Move2Australia.

Hopelijk tot snel groetjes Remon en Cindy :)

Hallo Remon & Cindy,

Welkom op het forum  :hi:

Alvast veel succes met jullie plannen, dat jullie zo jong zijn is zeker een voordeel mbt de nodige punten!

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom op het forum :up:

punten? dat ligt er natuurlijk aan voor wat voor een visum je gaat!
Welk visum hadden jullie in gedachten?

Groetjes Wilbert

hallo! Ben ook benieuwd naar welk visum jullie op zoek zijn!
Pas wel op: deze site werkt suuuuuuuperverslavend!
Zit er eigenlijk veel te veel achter, ahum...
Succes met alles!

Wij gaan voor het skilled visum voor ons het beste,
Deze site is zeker verslavend zou gaan tenissen maar heb de tijd niet in de gaten gehad!!! :oops:

hey :)

ook namens ons een hele fijne tijd hier!

Al enig idee waar in Oz jullie je willen gaan verstigen straks?

greets,

Alex en Nan

Hoi Remon & Cindy,

Welkom op het forum!
Hele fijne vakantie alvast en veel succes met het uitzoeken van alles!

Groetjes Lin

Onze voorkeur is in een buitenstad van Melbourne,
wij hebben daar al 2 mnd (gewoond) en zijn hier dus het meest gewent
maar we vonden alle plekjes van oz super elke stad heeft weer zijn charme
qua klimaat,natuur,steden ect  :roll:

Maar het ligt er ook maar net aan waar Remon een baan kan vinden in zijn vakgebied.
Ik hobbel er wel achteraan want in een bloemenwinkel kan ik vrijwel snel terecht
wie wil er nou niet een echte hollandse bloemenkenner in dienst
daar kunnen die ozzie’s wat van leren haha. :wink:

Ik ben ook super benieuwd wat bij jullie een reden was/is om in een bepaalde stad te gaan wonen en of het jullie eerste keus is waar jullie nu wonen/willen gaan wonen!

groetjes Cindy

Hoi Remon en Cindy,

welkom op het forum  :hi:

wij zijn ook bij Move aangesloten, goede keus!!!
succces met jullie aanvragen hè.

groetjes, Jess
:lol:

Hee Cindy, als jij in een bloemenzaak wilt werken, dan moet je vooral niet al te noordelijk gaan, want daar zijn bloemenzaken flut!! Vaak staat er een verdrietig collectietje van verse bloemen in de koelkast, stomweg omdat het te warm is. Er zíjn natuurlijk ook wel goeie/mooie florists, maar reken niet op een groot aanbod.

Cheers,

Ireen

Hi,

veel plezier met jullie plannen! :)  momenteel neemt move 2 australia geen nieuwe aanvragen aan wegens drukte. Ik hoop dat dit gauw voorbij is voor jullie anders zijn er altijd vast andere goede migration agents.

greets,

Alex/Nan

welkom!!
Ik was er ook al achter gekomen dat ze niet aannemen erg jammer hoor ;)
typisch hollands  :roll:
geintjuh ;)
Hopelijk nemen ze weer snel aan..
want wij twijfelen ook nog over een bureau ja of nee..

[quote author=Bosco link=topic=4434.msg56236#msg56236 date=1145127662]
Hi,

veel plezier met jullie plannen! :)  momenteel neemt move 2 australia geen nieuwe aanvragen aan wegens drukte. Ik hoop dat dit gauw voorbij is voor jullie anders zijn er altijd vast andere goede migration agents.

greets,

Alex/Nan

[/quote]
hi Alex en Nan
bedankt voor jullie bezorgd heid maar we hebben geluk (geloof ik) want we zijn al met ze in werking we hoeven alleen nog toestemming te geven en alles gaat beginnen!
Wij hebben hiervoor wel 3 of 4 mnd op een wachtlijst gestaan maar wij hebben totaal geen haast alles moet tot in de puntjes geregeld zijn  :pwat Nederlands he  :roll:

dat doen jullie dan heel goed :up: hoor hele goede verhalen over het bureau :) wij wachten ook rustig af tot ze weer tijd hebben voor een gesprek.

greets,

Alex/Nan

hi Alex en Nan
bedankt voor jullie bezorgd heid maar we hebben geluk (geloof ik) want we zijn al met ze in werking we hoeven alleen nog toestemming te geven en alles gaat beginnen!
Wij hebben hiervoor wel 3 of 4 mnd op een wachtlijst gestaan maar wij hebben totaal geen haast alles moet tot in de puntjes geregeld zijn  :pwat Nederlands he  :roll:

spannend hoor!
Hoe lang zijn jullie al bezig met deze plannen?
En naar welk deel van het land gaat je voorkeur naar uit?

p.s ik maar denken waar blijft mijn antwoord op jouw varhaaltje blz 2  :oops:
oeps!!

Back