Even voorstellen

essie

New Member
Hallo allemaal!

Ook wij willen de grote stap naar Australie gaan maken.
Melbourne is ons doel! Momenteel zijn we aan het uitzoeken of we in aanmerking kunnen komen voor een skilled visa maar dat lijkt geen probleem te worden.

Ik (Esther) ben al eens een jaar met een working holiday visum in australie geweest. Sindsdien is het land en het idee om weer eens terug te gaan niet meer uit mijn hoofd verdwenen.
Deze zomer gaan we voor het eerst samen ons droomland bekijken!
We gaan met een camper de westkust door-cruisen, en vervolgens nog een aantal dagen naar Melbourne omdat daar uiteindelijk ons huis komt te staan! :lol:

Wie weet..... over een jaar of 2 komt onze droom echt uit!

Groetjes Patrick & Esther

he Essie!
Welkom op het forum!
Ik hoop dat jullie droom uit komt (lijkt ons iig heel gezellig :wink:)
en dat jullie veel informatie op deze site kunnen vinden (goeie tip he! :))

Veel liefs Jans en Cin

Heya!

Welkom op het forum!

Succes met het vele uitzoekwerk!

Groetjes Lin

Hi,

welkom hier!!

Veel plezier met de camper in WA... wij gaan in december... Kan niet wachten!! Jullie ook vast niet!

Groetjes,
Marjolein

:hi:  op dit zeer verslavende forum.

Wij gaan als het goed is in Augustus naar Melbourne verhuizen. ( wonen nu in Brisbane )

Weet je al met welke camper je gaar rondreizen? Ik heb voor een verhuurbedrijf gewerkt ( Apollo Motorhomes ) en werk nu voor Wicked Campers. Dus als je er nog niet uit bent,kan ik je misschien wel wat tips geven.

Groetjes,

Brigitte

Weet je al met welke camper je gaar rondreizen? Ik heb voor een verhuurbedrijf gewerkt ( Apollo Motorhomes ) en werk nu voor Wicked Campers. Dus als je er nog niet uit bent,kan ik je misschien wel wat tips geven.

Hee brigitte.

We hebben de camper al geboekt. Is een kleintje, voor 2 personen via een reisbureautje in alice springs. Maar bedankt voor je aanbod! nog andere tips?!

Groetjes esther

[quote author=Jack link=topic=4538.msg57129#msg57129 date=1145777794]
Op welk visum ben je van plan om te emigreren

welkom,

Jack :evil:
[/quote]

Nieuwsgierig , neeehhh

Back