Even voorstellen

Gigi

New Member
Na heel veel gelezen te hebben hier op het forum zal ik me toch maar even voorstellen.... Ik ben dus Gigi.. 20 jarige student die heel graag naar Australië wil !!!
Nu ik zoveel gelezen heb hier op het forum heb ik er al helemaal zin in.. behalve de papieren-jungle dan, maar goed dat hoort erbij he. Jammer genoeg moet ik daar ook nog een tijdje mee wachten, ga in september weer met een nieuwe opleiding beginnen en dan nog de werkervaring... dat duurt nog wel even denk ik.... maja beter te vroeg dan te laat he. :)
Maar ik ben toch wel van plan om volgend jaar wel te gaan backpacken, is nog niet emigreren maar kan ik wel al een beetje proeven  :lol:

groetjes Gigi

:hi: op het forum,

stel al je vragen gewoon, en anders kun je de search button ook gebruiken.
veel plezier op het forum.

dick

Welkom Gigi,

Veel lees plezier, schiet maar raak met je vragen wij schieten wel terug,

Cheers,

Jack :evil:

hey Gigi
Welkom op het forum!
Het backpacken is zeker een aanrader!!! :up:
Je wordt alleen maar verliefder op het land,maar als je met het idee emigreren in je hoofd rond loopt is het zeker handig om dat jaar in ozzie er tijd en aandacht aan te besteden
b.v kijken waar je evt wil vestigen,wonen,werken,ect want dat hebben wij niet gedaan en nu moeten we alles vanuit Ned regelen. :|
Als je vragen hebt over backpacken mag je altijd mailen!
Groetjes cindy.

:hi: :hi:

Welkom op het forum.

Joh backpacken is te gek geeft je de mogelijkheid om zo veel mogelijk te zien en te orienteren, en als je toch de mogelijkheid hebt!

Wat voor opleiding ga je trouwens doen en hoe lang gaat dat normaliter duren?

wat leuk dat er al zo snel reacties zijn!!

ik doe nu MBO toerisme (MTRO) en zit in het eerste jaar (heb een beetje vertraging opgelopen)
heb een toelatingsexamen gedaan voor HBO management toerisme (en gehaald) en ben aan het wachten op de loting (erg spannend!!)

wil in het tweede jaar overschakelen naar de engelse versie omdat dat het toch wat makkelijker maakt om in het buitenland een baan te vinden  :-D

groetjes Gigi

ohja, studie duurt 4 jaar... en in het derde jaar een stage van 6 maanden... die ik het liefst ook in Australië zou doen !!

Welkom Gigi,

O  :? had ik al gedaan, zie ik,

Nou ja beter twee dan geen,

Op een been kun je niet gemakkelijk staan

Jack :evil:

Hoi!

Welkom op het forum.

Er zijn er vele..........eerst wezen backpacken oid op een WHV visum en later (of direct daarop volgend) permanent terug....
Helpt als je toch een beetje hebt gevoeld waar je heen gaat..............

Heb ik ook gedaan (alleen was het WHV alweer de vijfde keer dat ik er was....)
Het was super!

Effe over je opleiding in het engels: mocht je ooit punten willen vergaren voor het Nederlands als community language (5 punten), dan is het juist niet zo handig om je opleiding in het Engels te gaan doen..........Niet dat je het daarom niet moet doen hoor! Want misschien zijn er wel veel meer voordelen dan nadelen!

Henriette

Back