even voorstellen

inekes

New Member
hoi. ik ben guido, ik heb een aan tal vragen ivm emigreren , wie heeft goede ervaringen met welk emigratiebureau.

welkom op het forum, vraag maar raak en je kunt ook de search button raadplegen.

groetjes manja :)

Welkom op het forum :up:

Een veel gestelde vraag van die emigratiebureau's, even via de searchknop doen, dan vind je veel info!

Groetjes Wilbert

Welkom op het forum en veel succes met je plannen!

Sara

Al enig idee waar je graag naartoe zou gaan?

emigratiebureau kost je geld :cry:
Geen emigratiebureau kost je hoofdpijn, :cry: :cry:

Als je aan alle punten/eisen voldoet die je nodig hebt om te emigreren dan krijgt elk emigratiebureau je Australia binnen. :up:
Kijk even wat de kosten zijn, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende visums, zoveel verschillende eisen.
Automatisch zit het forum dan vol van klachten en complimenten over emigratiebureau's.

Vraag maar raak,vertel waaarmee je wilt emigreren, ( bv; op welk beroep) uit alle antwoorden kun je misschien een conclusie trekken wat jouw het meest geschikt lijkt.
Ps; alle antwoorden blijven antwoorden/ervaringen van mensen met persoonlijke situaties, wil dus niet zeggen dat dat ook werkt voor jouw.
Als je mijn zever begrijpt :cool:

Cheers,

Jack :evil:

Vertel ons wat meer over jezelf en je plannen, dat was wel een HELE korte voorstelling :roll:

Kijk eerst wat je kanzen zijn om het zelf te doen, bij mij was het wel wat ingewikkeld vandaar ook dat ik al op het bedrag zit van en schrik niet, euro 5130,89 :bangingdoor:  ex. Belasting, vertaling,notaris, TRA, DIMIA,IELTS,etc.etc. :blahblah:
Dat is alleen Migration Bureau kosten, dus wel  :thinking:

In ieder geval, van harten welkom op deze verslavende forum :wink:
Groetjes Gerard

Welkom op het forum

Onder de search button kun je op bijna al je vragen wel een antwoord vinden, vind je ze niet dan kun je altijd een topic openen in de juiste rubriek met je vraag.

Groet Sander

Bespaar jezelf een paar tientjes en ga naar zo'n bijeenkomst. Erg nuttig en je kunt er terecht met je vragen. Vaak krijg je al een behoorlijk idee voor welk visum je het beste kunt gaan.

Good luck!
Kathleen

Back