Even voorstellen

MarcKirsty

New Member
Hallo allemaal,
Hier ook een korte introductie van Marc/Kirsty en  onze dochter Ayla. Einde van dit jaar gaan we voor een jaar naar Australie. Kirsty is lerares en gaat voor een uitwisselingsprogramma een jaar lang lesgeven in Mount Eliza (48 km ten zuiden van Melbourne) waar we ook zullen gaan wonen. Ik als haar man zijnde krijg een werkvisum voor een jaar. Aldaar is het de bedoeling om Ayla in een creche te doen en voor mij om ook werk te zoeken. Ik heb ons bij deze site aangemeld om oa ervaringen met creches in Australie te horen en de kansen van het vinden van een geschikte baan.

Welkom op het forum :up:

er zijn volgens mij wel creche mogelijkheden, afhankelijk waar je terecht komt, hoe dat voor jullie is weet ik niet?
Werk vinden is ook afhankelijk van wat je doet?

Groetjes Wilbert

Hi Marc & Kristy,

:hi: op het forum.
Leuk, zo'n vooruitzicht :up:.
Heel veel succes :).

Groetjes,
Mel

Hallo Wilbert,
Er zijn een aantal creches in Mount Eliza, maar ze hebben niet een duidelijke website. Zal op een ander deel van dit forum vragen of mensen de kosten van creches weten.
Ben zelf werkzaam bij Yacht = detachering in de logistiek / inkoop. Je hoort en leest dat er veel werk beschikbaar is in de logistiek. Moet dat zelf eerst nog maar zien.

Gegroet
Marc

Welkom op het forum!

Ik denk niet dat jullie je al te veel zorgen hoeven te maken over de kinderopvang, die is hier ook heel goed.

Groetjes Lin

Hoi allemaal,

Welkom op dit forum en dat jullie hier maar veel info mogen vinden  :up:

Groetjes,
Lela

Back