Even voorstellen

Charlot

New Member
Ik had al wel enkele vragen op dit forum gesteld, maar me nog niet voorgesteld. Hoogste tijd dus! Ik ben Charlotte, 34 jaar oud en communicatieadviseur. Tot 3 maanden geleden was ik druk bezig om een visum te regelen om bij mijn Australische vriend te gaan wonen, maar in de tussentijd is onze langeafstandsrelatie op de klippen gelopen. Maar mijn wens in Australië te gaan wonen niet, dus ik probeer het nu alleen voort te zetten. In je eentje is wel een stukje lastiger en natuurlijk spannender, maar volgens mij zijn er al meer dappere singles mij voor gegaan. Ik hoop dus op dit forum veel antwoorden te vinden die mij kunnen helpen ook mijn droom waar te maken. Daarnaast geniet ik van alle verhalen en voorpret van mensen – heerlijk om ‘mee te leven’!

Tot ziens op het forum dus!

Groetjes, Charlot

Hy welkom op het forum, hier kan je inderdaad wel bijna alles vinden. De search knop gaat U beste vriend worden. :up:

Hi Charlot,

Welkom op het forum  :up:.

Wat naar om te horen dat je relatie over is, maar meid, inderdaad, er zijn je meer singles voorgegaan!

Succes,

groetjes,
Lela

Welkom to the ForumFamily

Ach , je bent niet alleen in het alleen zijn ,
beetje vaag , maar er zijn meerdere mensen die de sprong alleen wagen  :up:
Kijk maar eens op
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3680.0
Als je wilt.

Veel plezier op dit forum

Groetjes Johan

Hoi Charlot,

Ben ook nog maar pas nieuw op het forum, maar jee wat een informatie heb ik er al af gehaald zeg. En inderdaad je bent niet de enige die als single gaat. (Moi aussi => is frans, maar stiekem toch een link naar Oz)

Veel succes met alles!

Grtz, Cath

Hoi Charlot,

:hi: op het forum.
Ik ga ook de stap alleen maken, en ga als alles mee zit in Januari naar SA Forreston.
Als je zin heb en tijd kom dan gezellig naar de meeting in Leiden 27 Mei (kijk bij kalender)

Groeten,
Arnold

welkom op het forum van ons.
het forum is perfect om mensen te leren kennen die je willen helpen met vragen
etc. ook kom je mensen tegen die daar al wonen en heb je misschien wat kennissen
daar. wat een wijze woorden van mij hé,

gr hans

Hoi Charlotte,

Welkom op het forum en veel succes met je plannen

groetjes Miranda  :)

Hallo Charlotte,

Welkom op het forum  :hi:

Jammer dat je relatie over is, maar goed dat je zo positief blijft en nu alleen voor gaat. Veel succes met alles.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

[quote author=arnold link=topic=4740.msg60103#msg60103 date=1148232562]

Als je zin heb en tijd kom dan gezellig naar de meeting in Leiden 27 Mei (kijk bij kalender)

Groeten,
Arnold
[/quote]

Wat leuk zo'n welkom! Net een warm bad!  :)

Weet niet of ik deze vraag hier moet stellen maar... waar vind ik die kalender/activiteiten? Ik zie alleen een verjaardagskalender. (Sorry, zoals jullie zien heb ik qua forum nog veel te leren  :wink:)

O...inmiddels gevonden, maar nu weet ik weer niet hoe ik dit bericht moet verwijderen. Zucht... tegen de tijd dat ik mijn visum heb kan ik lezen en schrijven met dit systeem :lol:

Hi Charlotte,

Hier is de link naar de Kalender board:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=46.0

De meeting op de 27ste is de tweede topic.

Groetjes,
Susan

Hey Charlot,

Wat leuk! Ik ben ook 34 en ga ook alleen (over een maand of 4 al hopelijk).

Wel naar voor je dat je relatie over is...........zucht......maken het allemaal mee he?

Ik ga zaterdag ook (en zo ook Teuni, die ook alleen gaat (toch?)).

In ieder geval veel succes, en we zullen helpen waar we kunnen!

Henriette

Hi Charlot!

Welkom op het forum en heel veel succes met al je plannen!

Groetjes Lin

[quote author=henriette link=topic=4740.msg60238#msg60238 date=1148375412]
Hey Charlot,

Wat leuk! Ik ben ook 34 en ga ook alleen (over een maand of 4 al hopelijk).

Wel naar voor je dat je relatie over is...........zucht......maken het allemaal mee he?

Ik ga zaterdag ook (en zo ook Teuni, die ook alleen gaat (toch?)).

In ieder geval veel succes, en we zullen helpen waar we kunnen!

Henriette
[/quote]

Kan helaas niet zaterdag, maar hoop bij er bij de volgende bijeenkomst wel bij te zijn!

Back