Even voorstellen

manon

New Member
hallo allemaal, ben nieuw hier op het forum en hoop op veel nuttige informatie en misschien gezellige contacten in australie in de toekomst? Wij ( man, ik en de kinderen van 3 jaar en 6 maanden) Zijn de laatste 3 jaar 2 keer in nieuw zeeland en 1 keer in australie geweest en willen aankomende september weer voor 3 maanden naar australie gaan om ons te orienteren op een toekomstige woonplek. In de tussentijd willen we wel onze visum aanvraag opstarten aangezien  mijn man nu 50 is en en natuurlijk wel wat tijd overheen gaat. We gaan voor een investors visa.
Kan iemand mij vertellen wat hier het beste bureau is om je te laten begeleiden vanuit nederland? Er zijn er zoveel, zou graag wat tips en ervaringen horen. Alvast bedankt!

M5: Titel van het topic aangepast, omdat er twee dezelfde topic's waren.

Hallo Manon,
Welkom op het forum.  Dit is niet de beste plek voor je vraag (hier laat je mensen weten hoe het met je aanvraag gaat enz.), vragen kan je beter stellem in b.v. de Emigreren - Australie Algemeen Board:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=44.0

Gebruik ook de 'Search' knop, je kunt dan veel bestaande informatie vinden, zoals deze twee topics:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4212.0

Veel succes!

Groetjes,
Susan

Welkom op dit forum,

wij hebben TiG (the immigration group) uit engeland en Lance Fee de baas helpt mij persoonlijk aangezien ik een moeilijk geval ben met mijn 42 jaar, ze vertellen of het mogelijk is en als ze je case aannemen kan je ervan uit gaan dat ze slagen, je betaald een bedrag aan en de rest bij volbrenging, als ze niet slagen krijg je je geld terug min gemaakt te kosten.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met lance, ze zitten een keer per maand in amsterdam dan kan je ze persoonlijk spreken maar ze reageren binnen een half uur op je mail als je met hun een contract hebt.

Ik koos voor een bureau om zeker te zijn van mijn zaak en de ervaring die men daar heeft is enorm, ik had een hoop dingen voor mijn tra zelf niet kunnen bedenken en als je die aanvraag meerdere malen moet doen wordt je ook depressief  :lol:

Veel succes,

Welkom hier!
Mag ik vragen hoe jullie NZ vonden en waarom jullie voor Au kiezen? Wij hebben zelf bijna 3 jr in NZ gewoond, dus ik ben wel nieuwsgierig :)

groetjes, Ira

[quote author=freddammer link=topic=4803.msg60889#msg60889 date=1148906657]
Welkom op dit forum,

wij hebben TiG (the immigration group) uit engeland en Lance Fee de baas helpt mij persoonlijk aangezien ik een moeilijk geval ben met mijn 42 jaar, ze vertellen of het mogelijk is en als ze je case aannemen kan je ervan uit gaan dat ze slagen, je betaald een bedrag aan en de rest bij volbrenging, als ze niet slagen krijg je je geld terug min gemaakt te kosten.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met lance, ze zitten een keer per maand in amsterdam dan kan je ze persoonlijk spreken maar ze reageren binnen een half uur op je mail als je met hun een contract hebt.

Ik koos voor een bureau om zeker te zijn van mijn zaak en de ervaring die men daar heeft is enorm, ik had een hoop dingen voor mijn tra zelf niet kunnen bedenken en als je die aanvraag meerdere malen moet doen wordt je ook depressief  :lol:

Veel succes,
[/quote]

Hai,

Hoezo een moeilijk geval je kunt toch nog tot je 45e naar australie?

Groetjes joke

Hallo Manon,

Wat goed dat jullie naar Aussie willen emigreren, maar ik dacht dat dit niet mogelijk was al je ouder dan
45 bent.
Of heeft één van jullie een bijzonder beroep?
In ieder geval veel succes.
Rory 

naar australie kan je altijd, alleen niet met een visum om te werken.
die werkt maar tot je 45 ste. daarna mag je volgens mij indien je genoeg dollars inbrengt
gaan voor je retirement ...  mogelijkheden zijn er wel, ff goed laten informeren bij je emigratieburo

Back