even voorstellen

aqua-dream

New Member
Hallo,

Wij zijn andre en joke  en hebben 2 kinderen stefan (14)en sander (9).
Wij zijn bezig met de papierwinkel om ook naar australie te gaan komt vooral door de buren
die jullie ongetwijfeld kennen, Rob en Jeanine. Wij willen al jaren hier weg zijn ook al jaren her en der aan het kijken , Spanje,Italie en frankrijk geweest maar australie lijkt het meest geschikt voor ons vanwege de taal.
Rob en jeanine gaan al bijna weg en die zeiden waarom niet ook naar naar australie? ja waarom ook niet, we zij het weer hier in ieder geval zat en het gestress hier ook.
Vond het in de 1e instantie te ver maar heb niet echt  geen reden om hier te blijven. We gaan er  gewoon voor.
Dus op naar een nieuw leven.

Groetjes joke

Heeeey Buuv,

Van harte 

:hi:

Hopelijk vinden jullie net zoveel antwoorden op het forum als wij en anders wonen we nog steeds naast jullie hoor  :-D

Hgr, Jeanine

Hai buuv,

:thinking:

Ja dat is ongeveer hetzelfde.
Wat moeten ze wel niet allemaal van ons denken.

buy joke

Hai neighbours,

Vindt je niet dat ik veel reakties heb gehad?
zijn er toch al 4!!
[flash=200,200][/flash]:lol:

ben druk aan het kijken voor loodgieters waar zijn de meeste nodig.

by the way; ik wordt niet zo gauw gek hoor!

ook welkom hier :wink: Zijn jullie van plan elkaar in Australie ook weer op te zoeken als buren?

Succes met het hele stappenplan

en NOG een reactie erbij!
Dus de buren gaan de buren achterna, haha...! Misschien kunnen jullie wel weer naast elkaar gaan wonen!
Succes met de veeeeele voorbereidingen! :roll:

Hallo Andre, Joke en kinderen,

Welkom op het forum  :hi:

Heel veel succes met jullie plannen om de buren te 'volgen'. 

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Ik hoop natuurlijk mijn buren nog wel te zien daar maar ik geloof dat ze niet meer naast mij willen wonen ze gaan juist weg om de buren ( ha,ha,ha) Nee hoor we hebben goeie buren maar ik denk niet dat ik er naast kom te wonen want zijn gaan naar de sunshine coast en wij willen in de buurt van Byron Bay gaan zoeken, misschien wordt het ook wel anders maar dat weet ik nog niet. Maar ik heb er wel erg veel zin in ga het liefst vandaag nog heb helemaal problemen om huis en haard achter te laten behalve mijn ouders dan maar voor de rest niet.
En ik wil niet naar australie omdat mijn buren daar perse naartoe gaan maar na lang nadenken is dit eigenlijk het mooiste en geschikste land voor ons.

Gr. Joke

Welkom hier! Tja, waar verhalen en ervaringen van anderen al niet toe kunnen leiden...
Wij hebben bijna 3 jaar in NZ gewoond en de verhalen en emigratie van vrienden daar naar toe hebben hier zeker aan bijgedragen.

groetjes, Ira

Back