Even voorstellen

jewen

Member
Hallo allemaal,

Wij willen ons graag voorstellen aan jullie. Wij zijn Jeroen en Wendy en we wonen in Amsterdam.
Al enkele maanden zijn we dit forum aan het volgen aangezien we zelf ook plannen hebben om naar Australië te emigreren. Sinds enige tijd zijn wij ons aan het voorbereiden voor een skilled Independent visum (136) voor Ozzie! Wij vinden het erg leuk om jullie verhalen te lezen en leven ook erg mee met iedereen.
Wij hopen via dit forum ook een steentje bij te kunnen dragen aan alle emigratieperikelen van iedereen en natuurlijk leuke mensen te leren kennen.

Groetjes Jeroen & Wendy

Dag Jeroen en Wendy,

welkom op dit kleurrijk forum.

Op welke vak wil je gaan emigreren. :up:

Jack :evil:

Hoi Jack,

Leuk om al zo snel een bericht te ontvangen. Mijn vriend is bedrijfsjurist bij een amerikaans telecombedrijf en we weten al dat we een moeilijke weg gaan bewandelen maar wie niet waagt wie niet wint! Schiet het bij jou al een beetje op?

Groetjes Wendy

Hello ,wegens ons 5-en ook welkom op dit forum en veel geluk met het papierwerk (zitten wij ook met onze neus in  :-D )
Groetjes Katja

Hoi Katja,

Dank je voor je berichtje en ook heel veel succes met de procedure.

Groetjes

[quote author=jewen link=topic=5403.msg68397#msg68397 date=1156011790]
Schiet het bij jou al een beetje op?[/quote]

Dag Wendy,

Het balletje is nu een beetje aan het rollen, alles ligt bij de DIMA dus dat wil zeggen , wachten wachten.

[quote author=jewen link=topic=5403.msg68397#msg68397 date=1156011790]
we weten al dat we een moeilijke weg gaan bewandelen maar wie niet waagt wie niet wint! [/quote]

Wij hebben op dit moment een weg afgelegd van bijna 7 jaar...Oktober 1999,...als ik terug kijk hoop ik deze weg nooit meer te hoeven begaan achteraf zoals het nu gaat heb ik er geen spijt van.

Samen ben je sterk..

Jack :evil:

Hi, welkom op het forum en veel succes met het regelen van alles.

Waar in Oz willen jullie je vestigen?

Groetjes van Jolanda    :up:

Welkom Jeroen en Wendy,

veel succes met jullie plannen. Hier kan je bijna alle info vinden.....en kan je het niet vinden: gewoon vragen!

cheers Joep

[quote author=rob en jolanda link=topic=5403.msg68401#msg68401 date=1156019334]
Hi, welkom op het forum en veel succes met het regelen van alles.

Waar in Oz willen jullie je vestigen?

Groetjes van Jolanda    :up:
[/quote]

Hoi Jolanda, dank je voor je berichtje.
Wij willen ons gaan vestigen in Adelaide.
Hoe ver ben jij al in de procedure? Heb jij al enig idee waar je wilt gaan wonen?

Groetjes Wendy

Hoi Jolanda, dank je voor je berichtje.
Wij willen ons gaan vestigen in Adelaide.
Hoe ver ben jij al in de procedure? Heb jij al enig idee waar je wilt gaan wonen?

Groetjes Wendy

Hee Wendy,

Welkom op het forum en veel succes. Ik zit ook in de orientatiefase en zit te denken me te gaan vestigen rond adelaide of rond Perth. Veel succes ermee in ieder geval!

Hee Wendy,

Welkom op het forum en veel succes. Ik zit ook in de orientatiefase en zit te denken me te gaan vestigen rond adelaide of rond Perth. Veel succes ermee in ieder geval!

Hi,

Welk visum denk je te gaan annvragen? Jij ook veel succes.

Groetjes Wendy

Ik ga voor een skilled migration visum... Moet het hele traject nog dus kan je succes goed gebruiken, bedankt...

[quote author=Joep link=topic=5403.msg68421#msg68421 date=1156060162]
Welkom Jeroen en Wendy,

veel succes met jullie plannen. Hier kan je bijna alle info vinden.....en kan je het niet vinden: gewoon vragen!

cheers Joep
[/quote]

He Joep,

Dank! Goed om te lezen dat mensen die alles succesvol hebben afgerond, nog steeds online blijven om nieuwkomers te helpen.

In 1 woord 'klasse'.

Groet,
Jeroen

Back