Even voorstellen

Oswald

New Member
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen. Samen met een studievriendin vertrek ik 13 oktober naar Australië om daar te gaan afstuderen. We zullen 4 maanden in Ballarat (bij Melbourne) verblijven en daarna nog 1.5 maanden rondreizen door het land. Helaas moeten we daarna weer terug naar Nederland dus het is niet echt emigreren.

Tijdens ons afstuderen gaan wij ons richten op online gemeenschappen (niet op deze). Mochten er Nederlanders in de buurt van Ballarat wonen dan vind ik het natuurlijk leuk om hiermee in contact te komen. Overigens vind ik het sowieso leuk om in contact te komen met Nederlanders in Australië. Ik ben namelijk erg benieuwd wat me te wachten staat. Ik heb me zo goed mogelijk voorbereid op onze reis, maar toch kan ik me niet echt voorstellen hoe het zal zijn over een klein maandje... Ik heb er wel zin in! Australië is een ontzettend mooi land lijkt mij.

Groeten,

Oswald

Welkom op het forum en veel plezier straks natuurlijk.

Groetjes Miranda  :)

Welkom op het forum  :up:

Australie is een heeeeeeeeeel mooi land, ik weet zeker dat jullie zullen genieten!

Groetjes van Jolanda  :wink:

Welkom op het forum! :up:

Op welke online gemeenschappen gaan jullie je richten, of gaat het om online gemeenschappen in het algemeen?

Het onderzoekvoorstel is nog niet helemaal uitgewerkt, maar wij gaan ons richten op rural law online (http://www.rurallaw.org.au/) Waarschijnlijk gaan we ons overigens meer richten op de samenwerking tussen de partijen achter de site ipv de gebruikers van deze site.

Back