even voorstellen

robbo

New Member
Hoi, wij zijn Rob en Angeline en hebben net dit forum ontdekt.
Ook wij zijn besmet met het virus dat Australie heet.
Afgelopen zomer zijn wij maar 6 weken op vakantie geweest en hebben rondrit
gemaakt met een Wicked camper van ong.11000 km.
Begonnen in Sidney en naar Port Augusta,via de Uluru naar Tennant Creek en vandaar naar Townsville en langs de kust afgedaald tot Bairnsdale(vic)alwaar Angeline een broer heeft wonen.

Wij zijn al meerdere keren in OZ geweest maar nu begon het toch echt te kriebelen om hier voorgoed te gaan wonen.
Na thuis komst goed na gedacht en gepusht door dochter van Angeline en de broer gebeld of hij misschien iets voor mij kon vinden als lasser.

Zowaar belt de broer terug met de mededeling dat ik een mailtje moet sturen naar een bedrijf dat vrachtwagen trailers bouwt en zit te springen om lassers.

Nu is het zo dat ik 46 ben en mijn vriendin is 52 dus zo komen wij niet binnen.
Dat kan in ons geval alleen als een bedrijf als sponsor optreed.

Het is even afwachten voor ons maar hij heeft gezegd dat hij mij dolgraag wil hebben en stuurt in Februari een mail hoe hij dit wil gaan aanpakken aangezien dit voor hem ook nieuw is.

Al met al is het nog afwachten maar als wij zo de verhalen lezen op dit forum dan is het nog niet zo gemakkelijk, maar hebben hoop...

gr Rob en Angeline

Hey Rob!
Geen probleem, alle wegen lieden naar Rome!
Ikzelf ben ook lasser in trailer en tanker constructie en kan ook niet langer meer wachten om oz binnen te geraken,
niettegenstaande ik er nog moet aan beginnen. Maar alles start voor mij in de komende weken, hoeraa!
Ik weet zeker dat je er ook komt. Wie weet worden we collega's, haha!
Groeten Henk

Welkom op het forum!
Ziet er veelbelovend uit voor jullie!

Groetjes Lin

Back