Even voorstellen

Dump

New Member
Hallo Ik ben Dump Boone en ben bezig met mijn vrouw en 2 kinderen die kant op de te gaan.
We hebben al een goed keuring van de TRA> Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dan weet hoeveel kans je dan hebt dat alles gaat lukken, Het is zo moeilijk om  te kijken welke stap je wanneer kan gaan maken moet je je huis al te koop zetten of moet je nog even wachten.Baan opzeggen of nog even wachten .
Graag als iemand het weet een antwoord.
Grz Dump

Heel veel succes en welkom op het forum.

Mijn visum aanvraag ligt nu 3 maanden in Adelaide. Ik ga mijn baan echter pas opzeggen als ik mijn visum daadwerkelijk krijg. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat eerder te doen.
Ik zie wel regelmatig forummers hun huis al eerder verkopen. T is net wat je zelf inschat en waar je je prettig bij voelt. Heb je een positieve skills assessment, ben je van goed gedrag, gezond en haal je voldoende punten, dan moet het goed komen  :up:

Inderdaad... tis net wat Catkin zegt... je moet nog geen dingen doen waar je je niet goed bij voelt.
Ik neem aan dat het altijd wel prettig is om wat zekerheid te hebben, maar dat is iets wat je denk ik het beste zelf kunt beoordelen.
Ik ben nog langes niet zo ver met de procedure, dus ik kan er ook nog weinig over zeggen.

In ieder geval  :hi: op het forum en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes Jidske

Welkom op het forum.

Jeroen en ik hebben pas definitieve stappen ondernomen, zoals huis verkopen en baan opzeggen, nadat we ons visum hadden gekregen. We hadden toen nog 10 maanden de tijd om alles te regelen en dat was voor ons ruim voldoende.

Succes met alles.

Erna

Hoi

Welkom op het forum. Jan heeft zijn baan ook pas opgezegd toen we ons Visa hadden , hij had 2 maanden opzegtermijn en die 2 maanden hadden we precies nodig om de laatste dingen af te handelen.

Groet Erna

Hi en welkom op het forum :up:

Groetjes,
Lela

ps. ik sluit me bij mijn voorgangers aan: doe alleen dingen waar je je zelf goed bij voelt en ga niets overhaast doen...

welkom op het forum,

overhaast je inderdaad niet, maar ben dan ook voorzichtig wat je tegen verschillende mensen zegt.

Ik heb de ervaring dat bijna iedereen wist dat ik bezig was met mijn visum, en daardoor op het einde een beetje als een hond behandeld werd, wat mij eindelijk te ver ging tot ik dus opgezegd heb en alvast op een vakantie visum hierheen gegaan ben. Hier 5 maanden op mijn visum gewacht en toen even naar Nieuw-Zeeland om de sticker op te halen.

je moet doen wat je het beste uitkomt.

de groeten,

Hein

Welkom op het forum!

Ook wij zijn na de goedkeuring van de TRA met ons gezinnetje met 2 kleine kinderen afgereisd naar Australie. Dat had allerlei redenen. We hebben hier nog 6 maanden moeten wachten alvorens het visum er doorheen was en we naar NZ konden vliegen voor de felbegeerde sticker. Zoals Hein al zegt: doe wat je het beste uitkomt.

Groetjes Lin  :smile:

[quote author=Dump link=topic=6643.msg82512#msg82512 date=1172658961]
Hallo Ik ben Dump Boone en ben bezig met mijn vrouw en 2 kinderen die kant op de te gaan.
We hebben al een goed keuring van de TRA> Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dan weet hoeveel kans je dan hebt dat alles gaat lukken, Het is zo moeilijk om  te kijken welke stap je wanneer kan gaan maken moet je je huis al te koop zetten of moet je nog even wachten.Baan opzeggen of nog even wachten .
Graag als iemand het weet een antwoord.
Grz Dump
[/quote]
wat ik me vooral af vroeg als je de TRA hebt hoeveel kans maak je dan op je visum uitgaande dat je bewijs goedgedrag engels en gezond bent alle maal hebt.
Grz Dump

Hallo welkom,
Wees voorzichtig met de stappen die je zet. Hein gaf het vandaag ook al aan.
Ik heb zeer slechte ervaringen (tot op de dag van vandaag) met mijn werkgever sinds ik ze heb ingelicht over onze plannen voor Aussie in 2005.
Het is toch echt een beurs genoteerd bedrijf die wereldwijd actief is en bovendien meerdere vestigingen heeft in Australie.

Mijn chef destijds waardeerde onze plannen en zegde zijn steun toe, maar helaas werd hij er 3 maanden later uitgesaneerd. Het gevolg was wel dat teveel mensen er van weten en het nieuwe management .. :evil: :evil: :evil:...ach wat moet ik zeggen van franse managers.

Sterkte ermee en ik hoop dat je vindt wat je zoekt in Aussie

Back