even voorstellen

Fam.Loesberg

New Member
Hoi,wij zijn een gezin bestaand uit 3 personen:  Bob,Jolanda en Manon. Wij zijn 39,37 en 8 jaar. Bob werkt als internationaal vrachtwagen chauffeur voor zich zelf,Jolanda werkt in de verzorging en Manon zit op speciaal basis onderwijs. Wij hopen dat we hier de antwoorden kunnen vinden op de vele vragen die we hebben. Groetjes van ons uit Noord-Brabant.Ps ik zou het leuk vinden om met mensen  te chatten die daar al wonen of van plan zijn om daar te wonen. dus gooi die mailbox maar vol. :lol: :up:

wij zijn van plan om te gaan wonen in australie.Bob is januari een week gewwest in Perth om te kijken hoe of wat en als het goed is gaan we met de kerst met het hele gezin drie weken weer daar naar toe. we vinden het een hele grote stap. ik heb het forum nog lang niet onder 'controle"dus alvast mijn excuses als het lang duurt voor ik iets schrijf of ergens antwoord op geef. ik heb wel ,voor mijzelf,een hele belangrijke vraag:mijn dochter van 8,Manon< zit nu op speciaal basis onderwijs. zij heeft een verstandelijke beperking. zijn er in de buurt van Perth of Perth zelf ook scholen voor speciaal basisonderwijs? En hoe kom ik aan informatie daarover.Ik zou het ook heel erg leuk vinden om te chatten met mensen die daar al wonen en of van plan zijn om daar te gaan wonen. dus mensen gooi die mailbox maar vol.hier nogmaals mijn msn adres:stampertje997@hotmail.com. groetjes van Jolanda.

Back