even voorstellen

marisa

New Member
Hallo,

Ik ben Marisa, ben 26 jaar, woonachtig in Brabant, verloofd/samenwonend met Alain,en onze 6 katten en 1 fret. Ik heb al langere tijd de wens om naar Australie te emigreren.
Mijn vriend, die, zoals ik net zie, zich hier net heeft voorgesteld ( Alain) is een Australier, wat het voor mij dus makkelijker zou maken er heen te gaan, jiehaaaaaaa...*overigens heb ik hem daar niet op uitgekozen,haha* Maar vind het toch wel heel grappig dat ik net iemand tref die er vandaan komt. *had gewoon zo moeten zijn* Wij wonen nu ruim 1.5 jaar in Brabant, ondanks dat ik het hier meer naar mijn zin heb als in Zuid-holland, wil ik toch graag, het liefst zo snel mogelijk, naar Australie gaan.
Tot nu toe, zie ik er helemaal niet tegenop om mijn familie achter te laten...maar goed, als het eenmaal zover is...weet ik niet hoe ik er dan tegen over sta...ik heb nog even de tijd..Ik heb enorme zin om er heen te gaan, al zitten die spinnen mij wel dwars, die daar rondkruipen..al hebben daar meer vrouwen last van als ik het forum mag geloven..ik word nu al lichtelijk panisch bij bepaalde spinnen, vooral snel rennende spinnen vind ik eng..heb nu al visioenen van een huntsman?? die op mij springt...ieuwww,

Ik lees hier al eventjes mee, en vind het een erg interressant forum. Ik blijf voorlopig dus nog wel eventjes.  :grin:

Welkom, heb toevallig laatst een grote huntsman spider op mijn arm gehad. Effe heel hard gegild haha. Maar deze zijn gelukkig niet giftig. Na 15 maanden hier was het de eerste keer dat er een op me zat dus dat valt mee.

Groetjes Jojo.

Ik weet niet of ik dit als opbeurend moet zien...  :roll: :wink:  ik zou niet weten wat ik zou doen, ik denk knock-out gaan, haha

[quote author=jolanda b link=topic=7035.msg89377#msg89377 date=1178711256]
Na 15 maanden hier was het de eerste keer dat er een op me zat dus dat valt mee.

Groetjes Jojo.
[/quote]

Dan heb je net pech gehad. Ik heb in al de jaren dat ik er gewoond heb nog nooit een Huntsman op me gehad. Wel vaak genoeg gezien.

@Marisa: Welkom lieffie. Ik dacht dat je al lid was......

elke keer dat er 1 op je zit, al is het na 15 maanden of 10 jaar, vind ik al te veel. Hoe kwam die op je terecht eigenlijk. Viel die van het plafond naar beneden ofzo... :grin:

@ Marisa, ik was in de camper de afwas aan het doen en het luikje boven mijn hoofd stond open. Eerst voelde ik iets kriebelen op mijn hoofd en dacht dat een vlieg of zo was.  Daarna kriebelde het op mijn arm en ja hoor daar zat de spin. Voortaan luikje dichthouden tijdens de afwas haha.

Jojo.

Je zal maar uit een reflex slaan, denkende dat het een vlieg is die je plat wil slaan, heb je toch een hoop derrie aan je hand en aan de muren...

Wel Marisa, ik heb je verloofde al welkom geheten, dus zeg hetzelfde als tegen hem; "Welcome, the more the merrier!!"

En die spinnen>> die eten niet veel hoor; een mens is te groot voor hun om op te eten. :grin: :up:

Rene-l

PS. Australia Fair;
De Australia Fair 2007 heeft weer veel te bieden voor iedereen. De Stichting Australia Fair is er in korte tijd in geslaagd zowel het dag- als het avondprogramma in te vullen met interessante presentaties en optredens. •  Australische spinnen door een spinnendeskundige 

dank je wel,
En tsja die spinnen, daar groei je ook wel overheen, of je leert er mee omgaan, het is in ieder geval niet zo dat het mij tegen zou houden, leuk is anders, maar goed, het zijn ook wel mooie en interressante dieren...Stom eigenlijk dat ik voor bepaalde spinnen "bang" ben, ik weet ook wel dat als ik een spin aantref in de douche, en hem met argusogen bekijk, hij meer schrik heeft voor mij, misschien als ik eens boe zeg, ze het op een rennen zetten... :lol:

[quote author=marisa link=topic=7035.msg89373#msg89373 date=1178710517]
Ik heb enorme zin om er heen te gaan, al zitten die spinnen mij wel dwars, die daar rondkruipen..
[/quote]

Hoi! Welkom op het forum. Enneh... met die spinnen valt het echt REUZE mee... Heb een half jaar in Oz gezeten en de spinnen die ik in die tijd ben tegengekomen zijn op 1 hand te tellen....

Groetjes Inge

Back