Even voorstellen

Sjacka

XPdite Sponsor
Na het lezen van heel veel berichten op dit forum zal ik me uiteindelijk ook maar eens aanmelden. Mijn naam is Jack , ik ben 39 jaar en heb een vrouw en twee zoontjes van 0 en 1 jaar. Ik heb een HTO opleiding bedrijfsmilieukunde gevolgd en heb de afgelopen 11 jaar in de waterwereld gewerkt. Op dit moment hou ik mij bij rijkswaterstaat bezig met de windmolenparken op zee en met de aanleg van de tweede maasvlakte. Mijn vrouw heeft het grafisch lyceum gevolgd en heeft veel ervaring met DTP (desk top publishing).
Na een keer een jaar in Zuid-Afrika te hebben gewoond blijft de ruimte en een lekker klimaat trekken. Zuid-Afrika zie ik vanwege de criminaliteit niet zitten, Australie en Nieuw-Zeeland wel. Daarom ben ik maar eens begonnen met het inventariseren van de mogelijkheden om op een skilled visum binnen te komen. Helaas ziet dit er niet geweldig uit, onze beide beroepen komen niet voor op de lijst. Maar we zullen alle mogelijkheden eens gaan uitspitten!

Jack,

Succes met spitten; je weet dat er wijzigingen zijn / aan zitten te komen in de spelregels voor Skilled Visa ?

All the best
Paul

Hallo Jack en familie,

Welkom op her forum  :hi:

Hopelijk kunnen jullie een manier vinden om naar Australie te gaan, veel succes.

Groetjes,
Susan

Hi Jack en familie,

Welkom op het forum! Is een emigratieburo misschien iets voor jullie, wie weet kan een buro nog goede tips aandragen...

groetjes,
Lela

Hoi Jack, welkom. Op de SOL-list komt wel het beroep van Environmental Scientist voor (50 punten). Of anders is Engineer (not mentioned elsewhere) misschien een mogelijkheid. Succes in ieder geval. Frank

Back