Na het lezen van heel veel berichten op dit forum zal ik me uiteindelijk ook maar eens aanmelden. Mijn naam is Jack , ik ben 39 jaar en heb een vrouw en twee zoontjes van 0 en 1 jaar. Ik heb een HTO opleiding bedrijfsmilieukunde gevolgd en heb de afgelopen 11 jaar in de waterwereld gewerkt. Op dit moment hou ik mij bij rijkswaterstaat bezig met de windmolenparken op zee en met de aanleg van de tweede maasvlakte. Mijn vrouw heeft het grafisch lyceum gevolgd en heeft veel ervaring met DTP (desk top publishing).
Na een keer een jaar in Zuid-Afrika te hebben gewoond blijft de ruimte en een lekker klimaat trekken. Zuid-Afrika zie ik vanwege de criminaliteit niet zitten, Australie en Nieuw-Zeeland wel. Daarom ben ik maar eens begonnen met het inventariseren van de mogelijkheden om op een skilled visum binnen te komen. Helaas ziet dit er niet geweldig uit, onze beide beroepen komen niet voor op de lijst. Maar we zullen alle mogelijkheden eens gaan uitspitten!
Na een keer een jaar in Zuid-Afrika te hebben gewoond blijft de ruimte en een lekker klimaat trekken. Zuid-Afrika zie ik vanwege de criminaliteit niet zitten, Australie en Nieuw-Zeeland wel. Daarom ben ik maar eens begonnen met het inventariseren van de mogelijkheden om op een skilled visum binnen te komen. Helaas ziet dit er niet geweldig uit, onze beide beroepen komen niet voor op de lijst. Maar we zullen alle mogelijkheden eens gaan uitspitten!