Even voorstellen

GeoffB

Member
Niet helemaal nieuw meer, maar dan toch even voorstellen. Ik had al een tijdje een skilled independent visum op zak (in de tijd dat dit nog wel snel ging). Maar ja, de liefde gooide roet in het eten en de emigratie verdween in de koelkast. Na een jaar of twee en een vakantie in Australie achter de rug begon het bij mijn vriendin toch ook te kriebelen. Eind vorig jaar hebben we daarom het spouse visum voor haar geregeld (zie mijn enige topic bijdrage tot nu toe) en in mei dit jaar zijn we vertrokken. We wonen nu een maand of drie in Melbourne en het bevalt tot nu toe prima.

Dit forum heeft ons op een aantal gebieden goed geholpen. Bedankt daarvoor, ik zal waar dat kan proberen anderen ook te helpen.

Zo lekker jullie zitten er dus al. heerlijk.

Wonen jullie in melbourne zelf of er buiten.

wij hopen ook zo snel mogelijk die kant op te gaan. kan bijna niet wachten. maar de aussies zijn niet zo snel als we zelf willen.

groetjes lisette

Welkom op het forum :smile:

Waar zijn jullie in Melbourne gaan wonen?
Wij hopen volgend jaar maart te vertrekken naar Melbourne en richten ons een beetje op de oostkant van Melbourne.

Groet Gerrit

We zitten in Southbank. Hooguit voor een jaar want het is natuurlijk wel leuk om dichtbij de CBD te zitten maar het is schreeuwend duur.

ja dat zou idd wel prijzig zijn die omgeving. wij hebben het plan om meer naar beneden te gaan, langs de kust. richting chelsea of frankton south. dat scheelt ook weer qua prijzen.

Back