Even voorstellen...

Annemieke

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben dus Annemieke, en over drie weekjes ga ik ook Nederland inruilen voor het mooie Australie. Ik heb vorig jaar een half jaar gestudeerd in Adelaide.....en dat is zo goed bevallen dat ik heb besloten om terug te gaan. De liefde helpt in mijn geval ook een handje mee want mijn vriend woont in Sydney, waar ik dus ook naar toe ga.

Heb eigenlijk alles zelf geregeld, wat reuze meeviel. Ik zal vast wel tegen een aantal dingen aanlopen als ik in Sydney ben en denk en hoop dat dit forum me daarbij zal helpen. Lijkt me ook heel leuk om andere landgenoten te ontmoeten in Sydney aangezien mn vriendjes en vriendinnetjes achterblijven in Nederland....en ik dus moederziel alleen ben (behalve mn vriendje dan).

Groetjes,

Annemieke

Welkom, geniet van de laatste weken in NL.
Veel plezier straks bij aankomst in Sydney !!

Groetjes Jolanda.

Hoi,

Welkom op het forum.

Je kan niet aan een baan geraken in een ziekenhuis?
Misschien kan je proberen om aan werkervaring te geraken via België of eventueel Engeland?

Groetjes,
Teekay

Welkom Annemieke,

Jeetje over 3 weken al  :plane:.

Veel succes daar !

:wink: The Roosters

Dat kan nog verwarrend worden op het forum met onze namen ;) Goeie reis alvast en heel veel plezier!!

He Annemieke! Wanneer vertrek je precies? Wij gaan ook over drie weekjes (en wat dagen). Good luck daar!

Kath

Dankjewel allemaal voor het warme onthaal!!! Ik vertrek aanstaande donderdag  :smile: dat is dus al heel snel. Hoe dichterbij het komt hoe meer ongeduldig ik wordt om te gaan, die laatste paar dagen lijken voorbij te kruipen.

@ kathleen. Ga je ook naar Sydney?

Hai Annemieke,

Iets voor jou? http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=6766.0

Groetjes, Dijnnas

Yep, ook naar Sydney! Spannend he, je bijt de spits af (en vele anderen natuurlijk). Heel veel succes daar!

Kathleen

Hey Annemieke,

Ik ben sinds half augustus in Sydney. Ben hier niet permanent, blijf zo'n 6 maanden in Australie, maar zou het wel leuk vinden om nog wat meer Nederlanders hier te ontmoeten. Dus als je het leuk vindt om eens ervaringen uit te wisselen, let me know! Aangezien voor mij echt alles nieuw is, zijn reistips ook van harte welkom!

Groetjes,
Martina

De eerste donderdag van de maand is er een borrel voor Nederlanders bij Una's (Broadway, 5 minuten lopen van centraal station).

Ik denk dat je inmiddels nu al onderweg bent naar Sydney of er al bent. In ieder geval veel succes met alles en veel plezier in Sydney.

Back