Even voorstellen...

Timothy

New Member
Wij zijn Timothy en Sterre, en zijn bezig met ons vertrek naar Sydney. Ik (Timothy) zal in maart 2008 beginnen met een 1 jarige Master (Peace and Conflict Studies) aan de Universiteit van Sydney. Sterre gaat als mijn spouse mee op mijn Student 573 visa. We zijn nu bezig met de visa aanvraag en hopen dat we zonder problemen deze kunnen krijgen. De tickets zijn inmiddels al geboekt: 28 januari vertrekken we naar Sydney! We gaan in principe voor onbepaalde tijd naar Sydney, na mijn 1 jarige studie willen we proberen in Australië te blijven. Voor verdere info over ons vertrek: www.hollandtoaustralia.com

welkom op het forum en heel veel succes straks in Sydney.

groetjes,
moon
The Roosters

Hallo Timothy en Sterre,

Welkom op het forum! Succes en vooral heel veel plezier in Sydney.

Dijnnas

Ook een warm welkom van mij! Heerlijk, om je studie in Australie te kunnen doen. Wat zijn Sterre's plannen in Australie? grts, Marieke

Sterre was van plan om ook verder te studeren in Australië, maar het collegegeld is zo hoog dat we dat niet vier jaar lang kunnen betalen. Daarom zal Sterre op zoek gaan naar werk in de verzorging (ze heeft in Ned bijna haar eerste jaar HBO-V, verpleegkunde, afgerond). Misschien als we straks uiteindelijk een permanente verblijfsvergunning hebben kan ze tegen het lokale tarief (1/10 van de international fee) gaan studeren, maar wie weet heeft ze tegen die tijd al wel een leuke baan.

Back