Even voorstellen

pieter69

New Member
Hallo, ook wij stellen ons voor. Wij, Pieter, Danielle en 4 kinderen, hopen binnenkort naar Perth te verhuizen.
Ik hoop daar een baan te krijgen en op een 457 visa naar binnen te gaan. Wij hopen voor het einde van 2007 te vertrekken.

Ja, het klinkt heel snel maar wij zijn inmiddels al een jaar bezig om weg te komen. Ik had in mei 2007 al aan die baan kunnen beginnen maar door plotselinge ernstige ziekte van 1 van de kinderen is de aftocht vertraagd. Op dit moment wacht ik op de contract details van de firma waar ik voor ga werken, als ik die heb en daarmee akkoord ga, kunnen we weg.

Kan me voorstellen dat t steeds meer gaat prikkelen! Wat voor werk heb jij/hebben jullie in Perth? Ben benieuwd naar jullie plannen! Succes met t afwachten, grts, Marieke

Ik, Pieter, ben werkzaam als pipingdesigner in chemie, petrochemie, olie, gas, etc engineeringbusiness. Ik heb een sollicitatie
gedaan bij een oude werkgever die wereldwijd aktief is in deze business, en daar is possitief op gereageerd. Danielle is hier
in Nederland huisvrouw en daarnaast runt zij een bedrijfje in kinderkamer interieurs, accessoires, bedden, beddengoed, etc.
In Australie zal zij zich vooral bezig houden met de kinderen en als die hun weg hebben gevonden op school en zij met "lege"
handen zit, kijken of zij wat zij hier doet in dat kinder gebeuren ook daar kan voortzetten.

Ok, ik heb inmiddels een werkcontract in huis. Ziet er goed uit. Zodra ik akkoord ga met dit contract zullen de details
uitgewerkt worden. En ja met onze zoon gaat het gelukkig weer goed.
We houden de lezers op de hoogte.

Pieter

Welkom welkom  op het almachtige forum  :lol:  nou jou staat weinig meer in de weg :roll:

Heel veel suk6 met de aanvraag en hoop dat het jullie lukt om eind 2007 in het beloofde paradijs te zijn :grin: :up:

groet Bennie

Back