even voorstellen

frouw

New Member
Hallo allemaal,
Even voorstellen, mijn man komt uit Melbourne en daar gaan we binnenkort naartoe verhuizen. Ons zoontje is 17 maanden oud. Ik ben nu bezig met de aanvraag van een spouse visa.
Wat ik wilde vragen is hoe jullie het met het overmaken naar Dollars hebben gedaan. De koers is nu niet zo gunstig en we willen niet teveel geld verliezen, heb wel al een bankrekening.
Zou hierover graag jullie advies willen weten.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Femmy

Welkom op het forum

De koersen zijn nog niet goed maaar wel beter dan enkele dagen geleden

Groetjes Kees

Hoi, welkom op het forum!
ik lees wel meer over het overmaken van geld naar een australische rekening. Weetje, dat hebben wij eigenlijk nooit gedaan. We wonen nu zo'n 3 maanden in Melbourne en hebben in de beginperiode onze creditcard gebruikt (nederlandse, ING), onze nederlandse rekening houden we aan en toen we hier een rekening openden hebben we gewoon zo'n 300 dollar opgenomen van de Nederlandse rekening en op de nieuwe gezet. En tot we hier salaris kregen hebben we de creditcard gebruikt. Wij vonden dit een hele gemakkelijke manier, geen gedoe met overschrijven. Misschien iets duurder. Geen idee eigenlijk. Nu hebben we de creditcard niet meer nodig en zijn helemaal overgestapt op de Australische bankrekening en pasjes. Eigenlijk heel simpel gegaan.

greetz
Pauline

Back