Even voorstellen.....

PeterH

New Member
Hi,

Mijn naam is Peter, 28 jaar en kom uit Alkmaar. Ik kwam deze site tegen en het leek mij een goed idee om me in te schrijven...met name om mijn plannen (samen met vriendin) te emigreren naar Australie. Ik heb contact gehad met Buysse en ook Migration Bureau, vanavond lees ik hier een en ander en kom ik tot hele andere inzichten. Althans, als ik alle verhalen mag geloven :-(, qua service en kosten en vooral de mening van velen dat alles redelijk makkelijk zelf te behappen valt. Dus heb ik vanavond besloten om alles zelf te regelen; ik wil graag emigreren obv een (skilled) sponsorship visa  :smile:.

Heeft iemand daar ervaring mee OF ervaring met het zelf organiseren van een en ander?

Hoor graag jullie/je reactie!

Gr.

Peter

Welkom op het forum...

Wij gaan het ook allemaal zelf proberen te regelen, zijn reeds begonnen...met de hulp van dit forum kom je er volgens mij wel uit....
Anders is M2A een goed alternatief, Rob Breumelhof, tevens op dit forum actief, is daar de stuwende kracht...

Groet

GEERJAP

Hoi Peter, allereerst... welkom op t forum!
Je zult hier velen treffen die zelf hun visum hebben verkregen. Niet altijd makkelijk, veel uitzoekwerk, maar tis absoluut mogelijk! Zeker mbh Xpdite! Zal je flink schelen in de portemonnee!!! Ik kan je niet veel verder helpen, lift zelf mee op skilled independent visum van partner! Good Luck!

Hoi Peter,

Welkom!! Wij (Rick en Sigrid) hebben ook alles zelf geregeld en het is zeker te doen, wij zijn nu met de medicals bezig en zijn in totaal bijna 3000 euro kwijt. Ook wij hebben een skilled sponsorship, subclass 138. Als je vragen hebt horen we het graag.
Als tip voor de TRA; je werkervaring zo gedetailleerd mogelijk beschrijven, wij waren de eerste keer afgewezen, de tweede keer gelukkig niet....

Succes met alles

Lost: Quote verwijderd.

Welkom
en succes met alles.  :up:
Weten jullie ook al waar jullie je straks willen vestigen?

Groetjes,
The Roosters
Steef & Moon

Hi Peter,

Aller eerst welkom op dit forum.

Wij komen uit Heerhugowaard en gaan volgend jaar emigreren naar Tas, als alles goed gaat.
Wij hebben het wel via Buysse gedaan.
Als hier verder leest kost het als je het zelf doet ongeveer 3000 euro.
Het kost ons bij Buysse ongeveer 3600 euro.

Dat scheeld een hoop geld.
Wij hebben ervoor gekozen om niet zelf alles uit te zoeken, maar toen wisten we nog niet van het bestaan van dit forum af.
Als we wisten wat we nu weten, zou ik het ook allemaal zelf doen.
Al is dit wel lekker relaxed, als alles voor je gedaan wordt.

Keuzes.

Cu, Marcel

Lost: Quote verwijderd.

heee hallo

welkom op het forum!
veel succes.

greetzz

ps kijk ook eens op www.advantagemigration.com
echt een superbureau! en niet duur vergeleken bij andere bureau's!

:grin: :up:

Back