Even voorstellen

Hoi Fred en Tammy,

Het is dus gelukt. :smile:

Welkom op het forum. Waar gaan jullie je vestigen ??
Altijd leuk om te weten en hebben jullie het visum al.

Groetjes Jolanda  :up:

Welkom op het Forum,

Jullie gaan naar australie...op vakantie of hebben jullie de hele papierwinkel al afgehandeld en het visum dus al binnen...

GroetZ

GEERJAP

ook van mij van harte welkom en succes met alles. ben benieuwd waar jullie je gaan vestigen.

groetjes lisette

[quote author=jolanda b link=topic=8206.msg107965#msg107965 date=1200303207]
Hoi Fred en Tammy,

Het is dus gelukt. :smile:

Welkom op het forum. Waar gaan jullie je vestigen ??
Altijd leuk om te weten en hebben jullie het visum al.

Groetjes Jolanda  :up:
[/quote]
Hoi Jolanda
Wij zijn met het partner visum bezig voor mijn man, ik heb een Australisch paspoort. We hebben daar een auto en caravan dus gaan we eerst rondtrekken om te kijken waar we willen wonen. Het wordt in ieder geval Queensland of Victoria want daar heb ik familie.
Ik weet niet of ik op het goede icoontje heb gedrukt om te antwoorden of dat het anders moet, maar goed ik zie wel
Groetjes
Tammy

[quote author=geerjap link=topic=8206.msg107996#msg107996 date=1200319478]
Welkom op het Forum,

Jullie gaan naar australie...op vakantie of hebben jullie de hele papierwinkel al afgehandeld en het visum dus al binnen...

GroetZ

GEERJAP
[Hallo Geerjap, Nee wij gaan voorgoed, ik heb een Australisch paspoort en wij zijn bezig voor mijn man een partner visum te krijgen, daar zijn we net pas mee bezig dus het kan nog even duren. En jullie?]

[quote author=magda link=topic=8206.msg108006#msg108006 date=1200323090]
Welkom, weet je al waar je gaat wonen en wat voor werk je gaat doen?

Groetjes Magda
[Hallo Magda, wij gaan eerst rondtrekken, een caravan en auto hebben we vorig jaar al gekocht en staat daar bij familie, mijn man wordt in april 65 dus we hoeven niet meer te werken!! Heerlijk toch!]

Back