even voorstellen

Loes

New Member
Hoi, ik ben Loes.
Ik wil samen met mijn vriend voor ongeveer 14 maanden naar Australie. Hij is nu bezig een baan te zoeken op een universiteit in Australie als post-doc. Het idee is, als hij ergens een baan heeft gevonden, zijn nieuwe werkgever een visum regelt vandaar uit. Ik zoek tegelijkertijd ook een baan maar voor mij is het is lastiger qua opleiding etc. En nu ben ik aan het uitzoeken of we samen op zijn visum kunnen en of ik dan ook mag werken daar of niet etc etc.
Nou ik hoop veel informatie van deze forum te kunnen halen (of te ontvangen als iemand hier al meer van af weet)
Groeten
Loes

Dank je, zie dat er veeeeel informatie al opstaat, ben er nu al achter denk ik welk visum we nodig hebben. Heb me er ook nog veel in verdiept, dat begint nu te komen.
Lekker zomers temperatuurtje daar?  :cool:Ze hebben wel lekkere rose toch?

[quote author=Loes link=topic=8230.msg108398#msg108398 date=1200660983]
En nu ben ik aan het uitzoeken of we samen op zijn visum kunnen en of ik dan ook mag werken daar of niet etc etc.
[/quote]

Dat zou dan als spouse kunnen; maar dan moet je kunnen aantonen dat jullie minimaal 2 jaar een relatie hebben...

Enne.. welkom :)

Hoi loes,

Welkom he...
[quote author=Loes link=topic=8230.msg108406#msg108406 date=1200663714]
Ze hebben wel lekkere rose toch?

[/quote]

Volgens mij meer wit en rood, máár de rose die ik heb gehad smaakte goed! :wink:
Succes met alles!
Enneh... waar willen jullie heengaan?
Groetjes Bregje

Welkom op het forum en succes  :up:
(roseetje?? Je zit niet op de camping!  hahaha De mensen in Nederland weten vast waar ik het over heb  :lol:

Camping of niet, rose kan altijd.
Ik zag voor visum 457 kun je spouse meenmen maar voor subclasse 418 moet je familie zijn, en dat is niet het geval. Weten jullie kun je kiezen welk visum je neemt of heb je altijd subclasses inn visum 457?
Het idee is een Brisbane, Melbourne of Sydney, op welke universiteit we maar werk vinden, maar Brisbane staat boven aan het lijstje. Iemand die toevallig op ene universiteit werkt in de research en nog een collega zoekt??????

Back