Even voorstellen !

joppe

New Member
hoi idereen, 

Mijn naam is Richard En ben via via op deze forum terecht gekomen om in contact te komen met mensen die
of geimigreerd zijn naar australia of van plan zijn om dit te doen .

Wij, mijn vrouw en 4 kinderen willen ook de stap nemen om in australië te gaan wonen.

We staan nog aan het begin van ons avontuur dus alle tips zijn welkom.

with kind regard's

Richard

Succes Richard! Hoe oud zijn je kinderen? En waar willen jullie gaan wonen?
En op welk visum?
Sorry, wat een vragen he!

succes in ieder geval met alles,
Marja

Hoi Marja,
op dit moment kan ik alleen de vragen beantwoorden wat betreft de leeftijden van mijn
kinderen.
4 jr
8.jr
10.jr
15.jr

Waar we zouden willen wonen is afhankelijk van de werkgelegenheid lijkt mij.

Richard

Welkom op het forum. Kom maar met je vragen er is (bijna) altijd een antwoord te vinden.

Magda

Werkgelegenheid heeft weer te maken met wat je doet & wil! Wil je truckdriver worden in de Outback, of kapper in hartje Sydney?

Welkom in ieder geval!

Wat voor beroepen hebben jullie?

Welkom op het forum!!
Wij zijn 6 maanden geleden naar Melbourne vertrokken, kan het helemaal aanraden!!
Wij hebben 2 kids van 10 en 13.

Pauline

Hoi Richard,

Ook van mij een hartelijk welkom. Wij (ik, mijn man Arjon en onze kinderen Naomi van 9 en Yarno van 6) zijn sinds 2 maanden in dit prachtige land en wonen ook in melbourne. Een prachtige omgeving met city maar toch heel veel natuur. Veel succes met alle geregel.

Groetjes Lisette

Wat zijn jullie achtergronden en werkervaringen geweest ?

Hebben jullie moeite gehad met het vinden van werk en met wat voor een visa zijn jullie gegaan.

Zelf wilde ik proberen om met een skilled visa te gaan ivm met de zekerheid zodat wij niet verzuipen in de papieren werk achteraf.

Zelf heb ik een technische opleiding mbo. maar werk al 14 jaar in de keuken industrie.
Mijn vrouw is al 15 jaar para vetrinaire "dierenarts assistente" Echter zie ik nergens deze term in australië.

Wat achten jullie de kansen in ?

Wij zitten nog volop in de papierhandel voor de aanvraag voor een skilled visa.
Dit met dezelfde reden als jullie, gewoon in een keer alles goed regelen.
Deze week verwachten we een antwoord op de TRA, het belangrijkste stuk.

Maak je keukens of plaats je ze?
Mijn man heeft al 2 bedrijven die "op hem wachten" , via internet gevonden, afspraak gemaakt en afgelopen zomer tijdens onze vakantie bezocht.

Succes met uitzoeken!

:computer:

Back