Even voorstellen

Eric Meijer

New Member
G'day,

Ik ben een single dertiger en al jaren helemaal gek van/op Australie. Ik ben na mijn rondreis van vorig jaar (eerste Aussie experience) helemaal verkocht en overweeg Emigratie. Ik heb vorige maand tijdens de emigratiebeurs 2 assessments gedaan (Visa4you & Migration Bureau). Omdat mijn huidige job noch op de SOL, noch op de ENSOL staat, had ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Maar ach, niet geschoten is altijd mis. Visa4you kwam inderdaad met slecht nieuws, maar de boodschap van het Migration Bureau luidde "you might be able to migrate". Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak met 1 v/d service agents (Mike Poblete) en ben vanzelfsprekend erg benieuwd. Ik weet het, het is nog veeeeeeeeel te vroeg om te juichen, maar de basis is/wordt gelegd. Het moge duidelijk zijn dat jullie tips en ervaringen (met bijv. het Migration Bureau) meer dan welkom zijn. To be continued.

Groet,
Eric

Ik heb eerlijk gezegd nooit echt veel vertrouwen gehad in de "grote" bureaus. Doen alleen de makkelijke zaken, geen fixed price.

[quote author=Tinneke link=topic=8658.msg114882#msg114882 date=1206879263]
Welkom!

Welke job heb je dan?
Ik wens je alvast veel succes met de emigratie!  :up:
[/quote]

Hoi Tinneke,

Ik ben Account Manager bij een creditcard organisatie. Ik onderhoud contacten met grote kaartaccepterende retailorganisaties. Daarnaast heb ik de Hotelschool afgerond en de nodige Horeca ervaring.

Groet,
Eric

volgens mij gaat er iet niet goed hier op t forum, ik zie op de startpagina dat er hier gepost is doot Matlous, maar vind het niet terug in dit topic, of werkt het topic ook al down under??  :happy:

[quote author=lizzyhas link=topic=8658.msg114918#msg114918 date=1206907112]
volgens mij gaat er iet niet goed hier op t forum, ik zie op de startpagina dat er hier gepost is doot Matlous, maar vind het niet terug in dit topic, of werkt het topic ook al down under??  :happy:
[/quote]

Het forum werkt prima :wink:. Marlous heeft wel in deze rubriek gepost, maar niet in dit draadje:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?action=profile;u=2805;sa=showPosts

Op- en aanmerkingen m.b.t. het forum voortaan gaarne in de rubriek "Dit Forum" plaatsen, dan kunnen we hier on-topic blijven.

Nou, ik weet zeker dat je dat wel ergens onder kunt passen op de SOL lijst hoor! Zoiets als contract manager, administration manager, of wat dan ook.....Waarschijnlijk wel ergens een 50 punten beroep te vinden voor nominatie. Daarna is het een kwestie van punten optellen, of je aan de 120 (of minder voor SIR geloof ik) komt....

Succes!
ps. de boodschap is dus eigenlijk: de beroepen op SOL niet al te letterlijk nemen om je exacte beroep erin te kunnen passen. Gewoon het meest toepasbare beroep nomineren....

Henriette

In 2004 was het 110 voor SIR. SIR heet nu SRS (geloof ik) heb ik me laten vertellen.

Succes Eric

[quote author=henriette link=topic=8658.msg114946#msg114946 date=1206928621]
Nou, ik weet zeker dat je dat wel ergens onder kunt passen op de SOL lijst hoor! Zoiets als contract manager, administration manager, of wat dan ook.....Waarschijnlijk wel ergens een 50 punten beroep te vinden voor nominatie. Daarna is het een kwestie van punten optellen, of je aan de 120 (of minder voor SIR geloof ik) komt....

Succes!
ps. de boodschap is dus eigenlijk: de beroepen op SOL niet al te letterlijk nemen om je exacte beroep erin te kunnen passen. Gewoon het meest toepasbare beroep nomineren....

Henriette
[/quote]

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben het absoluut met je eens, maar ik heb vooralsnog de indruk dat de meeste bureaus de SOL wel letterlijk nemen. Maar goed, ik ben m'n speurtocht net begonnen en ik heb (nog) geen haast.

Groet,
Eric

Back