even voorstellen

GerritR

New Member
wij zijn Gerrit en Mona

wij vonden het even tijd om ons een keer voor te stellen. Wij zijn al een tijdje bezig
met het krijgen van onze visum voor Australie. We hebben alles inmiddels doorstaan zoals:
TRA voor gerrit en onze ielts waarvoor we gelukkig beide geslaagd zijn en verleden week
onze medicals gedaan en alles was ok. alles hebben we nu verstuurd en gaan dus vanaf nu maar wachten. we zijn benieuwd hoelang het wachten nu eigenlijk gaat duren. we willen eigenlijk zo rond augustus gaan omdat onze oudste dochter naar de hoge school zou moeten gaan in augustus dus we hopen op deze manier een hoop informatie te kunnen krijgen

groetjes gerrit en mona :grin:

hoi gerrit en mona,

ook van mij een welkom en succes met wachten. hoe staat je dochter er tegenover om te gaan. is toch een wat moeilijker leeftijd om mee te krijgen denk ik. hebben jullie al een idee waar jullie willen gaan wonen.

nou eigenlijk heeft mijn oudste dochter er heel veel zin in ze vind het wel heel spannend en mijn jongste ook gelukkig gaan we de eerste maanden (hoop twee a drie) bij gerrit zijn broer wonen die heeft ook kinderen waarvan twee dezelfde leeftijd hebben als mijn kinderen. ik wil ze dan daar op school doen voor 3 maanden zodat ze met hun de taal een beetje kunnen leren maar het blijft wel spannend. :grin:

mijn ervaring met onze 2 kinderen is zodra ze op school zitten, vinden ze hun draai wel. die van mij hadden snel vriendjes en vriendinnetjes en als dat gebeurt gaat het met de taal en zo zo snel. onze jongste zoon yarno van 7 die gooit er echt overal engels doorheen. en onze dochter naomi van 9 zegt de hele tijd mam engels tegen me praten. erg interessant allemaal.

Back