even voorstellen.

heidi

New Member
hallo allemaal,

Ik ben heidi, ben 23 jaar en woon tot nu toe nog in bemmel.
Mijn vriend van 35 is een aussie. We hebben deze week een ticket geboekt naar melbourne. 26 mei vertrekken wij met een enkeltje. We verblijven daar de eerste weken bij mijn schoonouders, totdat onze spullen er zijn, dan gaan we in de beurt van melbourne wonen.
 
Hoi Heidi,

Welkom op het forum! Je zult met jouw ervaringen veel mensen hier op het forum kunnen helpen, dus hou contact :D.
 
heidi said:
hallo allemaal,

Ik ben heidi, ben 23 jaar en woon tot nu toe nog in bemmel.
Mijn vriend van 35 is een aussie. We hebben deze week een ticket geboekt naar melbourne. 26 mei vertrekken wij met een enkeltje. We verblijven daar de eerste weken bij mijn schoonouders, totdat onze spullen er zijn, dan gaan we in de beurt van melbourne wonen.

Hoi Heidi

Welkom. Wat voor soort visa hebben jullie?
 
Ik kom het land binnen met een vakantie visum van 3 maand. Als mijn vriend is begonnen met zijn werk en we hebben een huisje dienen we de aanvraag in van de spouse visum. We hebben besloten om dit te doen, omdat ze er met die papieren enr toch van uitgaan dat danny daar al woont en mij wil overlaten komen. We hebben alwel alle benodigde documenten en papieren binnen.

groetjes heidi
 
Heel veel succes met je aanvraag Heidi. Het gaat lang duren, maar het is zeker de moeite waard.
 
Ja gaat dat lang duren? ik dacht dat het wel mee viel. De broer van danny heeft het ook op die manier gedaan en volgens mij was dat redelijk vlot geregeld, acht ik zal het wel zien. :lol
Jij woont al in australie zie ik dat goed?
 


OFX
Back
Top