Even voorstellen

wenkah

New Member
Hi guys

Ook ik zal me maar eerst es voorstellen voordat ik me overal mee ga bemoeien ;)

Ik ben nu 27 en net als jullie verliefd op het grote eiland aan de andere kant van de wereld.
Heb daar stage gelopen en ong 8 maanden gewoond in Melbourne, waar ik ook weer naar toe wil.
Ik heb onlangs besloten om het proces in gang te zetten, en tijdens het zoeken naar info kwam ik hier uit.
Ben meteen maar lid geworden  :smile:  Ik ga iig voor de Skilled Independent Worker.

Verder wat over mezelf: houd van sporten, ben werkzaam in IT, woon in Eindhoven, ... jullie mogen me alles vragen.

Ik weet zeker dat ik hier veel kennis zal opdoen, en hoop dat ik anderen ook nog wat kan leren!

groet, Wenkah

Hoi Wenkah, welkom.

Kan 't niet helpen, maar heet je écht Wenkah? Beetje ongelukkig hier, oh dear!

Oh, ik kom trouwens ook uit Eindhoven. De laatste jaren dat ik daar woonde, woonde ik in de fantastische Kruidenbuurt. Dit jaar zal 'mijn' straat plat gaan. Wat een gemis... not...LOL..

Groetjes,

Irene

Welkom .........Wenkah :grin:

What's in a name hoor ik wel eens....maar eh...vanwaar deze keuze? Tenzij het je echte naam is natuurlijk :oops: excuses dan alvast! :smile:

Veel plezier in ieder geval hier op het forum

Groetjes
Syl

[quote author=bregje link=topic=9017.msg120572#msg120572 date=1215112802]
Hoi hoi,

Welkom op het forum! Wanneer wil je naar Melbourne gaan?

Groetjes Bregje
[/quote]
Dank je! Ik ga volgende maand beginnen met skills assessment.
Eerst nog een certificaatje halen om mijn cv wat op te krikken. Dus als alles goed gaat zal ik over 12 - 18 maanden die kant op gaan.

En don't worry. De naam is niet mijn echte naam. Het is inderdaad een verbastering van ;)

Ik wil mijn echte naam nog niet gebruiken (iig niet in de openingspost) omdat het voor sommige mensen nog een geheim moet blijven.

Heel slim Wenkah,    Wen - kah.....Wendy en Karel offe ??... ben ik warm.
Je forum naam .... :roll: je weet toch dat hier de namen meestal word uitgesproken in het engels.
Welke mensen moet het nog geheim voor blijven....mensen op dit forum?.

Heel welkom en veel lol op dit forum.

Jack :evil:

Wenkah, wil je alsjeblieft met een nieuwe naam aanmelden, want dit is teveel voor m'n gestel... :-D :-D

Welkom op het forum! :up:

P.S. Mocht je ooit je forumnaam willen veranderen, laat het me weten en ik regel het voor je. :wink:

Welkom !!
Heel veel succes gewenst met alles,

groetjes van Marja

ps: Iedereen zal mij vast uitlachen ( en nee... ik ben niet blond.. :wink:)
maarre: waarom is de naam Wenkah niet handig?
Betekent het iets ...raars? mafs? )

[quote author=Marijs link=topic=9017.msg120608#msg120608 date=1215179365]
ps: Iedereen zal mij vast uitlachen ( en nee... ik ben niet blond.. :wink:)
maarre: waarom is de naam Wenkah niet handig?
Betekent het iets ...raars? mafs? )
[/quote]

'Wenkah' is zoals je een tikje slordig 'wanker' uitspreekt. Eikel dus, 'loser', zakkenwasser, botterik, kloothommel, maar ook iemand die zichzelf en z'n mening heel wat vindt; een 'tosser'. Het komt van het werkwoord 'to wank', en eh, nou, dat zoek je maar op, ik hou het netjes hier :-D

haha inderdaad.

letterlijk vertaald is het een "rukker"

De reden dat ik (nog) niet mijn echte naam gebruik heeft te maken met werk. Dat lijkt me genoeg info...

[quote author=wenkah link=topic=9017.msg120613#msg120613 date=1215180934]
haha inderdaad.

letterlijk vertaald is het een "rukker"

De reden dat ik (nog) niet mijn echte naam gebruik heeft te maken met werk. Dat lijkt me genoeg info...
[/quote]

:grin: :evil:

Bizar, om jezelf zo te noemen. Ik noem mezelf regelmatig 'Stomme Koe' (of 'Stommer Koo' zoals Steve 't schrijft), wanneer ik iets stoms of onhandigs doe, maar zal mezelf toch niet voorstellen en zeggen, "Hoi, ik ben K*twijf..."  :?  Als vergissing kon ik er om lachen, maar ik ga je niet met opzet zo noemen. Ik noem je wel zolang Karel :)

Toedels!

Tja een beetje zelfspot kan geen kwaad. En voor mijn gevoel heeft "wanker" niet zo'n negatieve lading als k*wijf maar ok.
Ik had ook niet verwacht dat mijn naam zo belicht zou worden haha

Back