even voorstellen

even voorstellen

  • even voorstellen

    Votes: 0 0.0%
  • even voorstellen

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

M5

Moderator
Hoi allemaal

Ook wij hebben het helemaal gehad hier in Nederland,eind vorig jaar hebben ook wij de knoop na ongeveer acht jaar debateren door gehakt,we gaan ervoor.mezelf Sander 30 jaar,Mijn vrouw Linda 31 jaar en onze kinderen Iris 4 jaar en Amber 11 maanden.Ik ben van beroep offset drukker en goed opgeleide drukkers hebben ze er veel te weinig van,dus mijn kansen zouden goed moeten zijn.Kwa punten komen we op 125 mede doordat mijn schoonvader sins 5 jaar in regio Brisbane woont(Beenleigh)en hij ons mag sponsoren.Het ziet er dus opzich gunstig uit voor ons,maar helemaal enthousist kan ik nog niet zijn als je hoort en leest dat je ,aardig wat overwachtse dingen tegen kunt komen,maar goed positief blijven.We gaan in ieder geval deze week alvast ons huis in de verkoop gooien,dit omdat de huizen in deze regio(Hoorn)toch wel een tijd te koop staan.Maar goed dit is in ieder geval de eerste stap op weg naar Australie.Als ik zo vrij mag zijn heb ik ook meteen een vraag:zou iemand mij kunnen vertellen wat je moet verwachten op het IELTS examen,mijn engels is op zich wel goed omdat we af en toe bij familie in Canada en Australie komen,maar dat ik engels op school gehad heb is 16 jaar geleden.


Alvast bedankt en tot snel Sander(M5)
 
Hi Sander

Succes met jullie plannen!! Wij wonen trouwens heel dicht bij je schoonpaps. Two suburbs verder in Edens Landing!

Groetjes
Syl
 
 
Back
Top