even voorstellen...

ozzie

New Member
Mijn naam is Michelle ( 48 ) en samen met mijn man Max ( 49 ) willen we ,als alles goed gaat, binnen een jaar in Perth gaan wonen.
We zijn vandaag op de emigratie beurs geweest en al veel info opgedaan.
Verder te horen gekregen op de beurs dat doordat ik nog steeds mijn austr. nationaliteit heb het geen probleem zal zijn om terug te keren.
Spouse visa aanvragen zou ook geen probleem zijn wegens langdurige relatie.
Ambassade deed er erg gemakkelijk over vond ik.
Neemt niet weg dat er nog steeds veel vragen zijn over Emigreren en wat te doen.
Hoop dus hier op het forum ook de verhalen te lezen van degenen die ons voorgingen en info te vinden hierover.

groetjes, Michelle

Hi Michelle,

Welkom, hopelijk vind je wat je zoekt. Het ziet er naar uit dat jullie overtocht relatief simpel zal zijn, ook wel eens lekker toch in verhouding tot de lange weg die sommigen op dit forum moeten bewandelen.

Wellicht kun jij ook wat voor forumleden betekenen in de vorm van 'cultuurvertalingen'. Ik weet niet op welke leeftijd jij naar NL verhuisde, maar ik kan mij voorstellen dat jij vanuit een Australisch perspectief wellicht typisch Nederlandse interpretaties van ervaringen hier in een ander daglicht kan stellen. Zou nog wel eens heel grappig kunnen zijn, laat het weten  :wink:

Groet, Fae

Welkom  :hi: Michelle en Max, we wensen jullie veel succes met de volgende stappen.

Groetjes,
Susan, Mees, Shea en Kian

Welkom hier en idd leuk dat er ook nog mensen zijn die niet een giga weg hoeven te bewandelen voordat hun droom uitkomt  :up:

Van harte welkom!!

Er is heel veel info te vinden hier.
Veel plezier bij alle voorbereidingen.

groetjes,

Jenny

Dank jullie allemaal voor de welkom.
Er is veel info hier te halen en veel verhalen van mensen die ins voor gingen.
Leuk om te lezen.
Zoals het eruit ziet zal onze weg naar down under ( Perth ) idd niet zo ingewikkeld zijn.
Nu druk bezig om een stappenplan te maken zodat we wat orde in alle info kunnen gaan brengen.
Qua visa maak ik me niet zo druk.
Meer hoe organiseren we alles voor de over steek.
Maar goed stap voor stap maar gaan en dan komen we er wel.
Volgende stap zal zeer waarschijnlijk naar de makelaar zijn.  :grin:
fijne avond,
Michelle

Dag M&M (;-),
Welkom op het forum (en alvast in Perth, goede keuze!!).
Heb je al gestemd in: http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,2850.msg133565.html#new ?

Heel veel succes met jullie plannen. Ik hoop ook van jullie straks mooie verhalen te lezen. :smile: :up:

Groetjes, Marcia

Ja Perth Pete had zeker al gestemd!! :wink:
Ben in Perth geboren dus voor mij staat perth no 1  :up:
Ik vraag me af waar ik ons verhaal kan plaatsen is dat gewoon onder de visa die je aanvraagt?

groetjes, Michelle :sunny:

Back