Even voorstellen

popje

New Member
Ik ben Margo, getrouwd en 3 volwassen kinderen. Ik zit op dit forum omdat onze middelste zoon volgend jaar naar Australie gaat met z'n vrouw ( Australische) en 2 honden en een kat. Ik hoop hier dan ook informatie te vergaren, vooral over de verhuizing van de dieren. Inmiddels lukt dat aardig. En ook voor ons zelf, want wij zullen daar ook wel eens heen gaan. Ze gaan naar Adelaide, waar ze al woonruimte hebben. Hij hoopt daar bij de politie te kunnen. Nu is hij p.c in Schotland. Onze jongste zoon is er ook 2 jr geweest. Had meteen werk, en is in de 2 jaar ook nooit zonder geweest. Door persoonlijke omstandigheden is hij weer terug gekomen.
Groetjes.

Margo

www.beanoak.com

Hallo Margo,

Welkom op het forum  :hi:  Je zult zeker veel informatie voor je zoon hier vinden.

Veel succes met alles uitzoeken!

Groetjes,
Susan

PS.  Ik ben een Schotse die 16 jaar in Nederland woont.  Je zoon was zeker heel stil daar in Schotland na dat Nederland gewonnen heeft met de voetbal  :grin:

[quote author=Scutch link=topic=9922.msg135916#msg135916 date=1238680689]
Hallo Margo,

Welkom op het forum  :hi:   Je zult zeker veel informatie voor je zoon hier vinden.

Veel succes met alles uitzoeken!

Groetjes,
Susan

PS.  Ik ben een Schotse die 16 jaar in Nederland woont.  Je zoon was zeker heel stil daar in Schotland na dat Nederland gewonnen heeft met de voetbal  :grin:
[/quote]

Dat denk ik niet. Zo'n fanatieke voetbalfan is het ook weer niet. En de kans is groot dat hij moest werken. Hij doet veel overwerk, want verhuizen naar Australie kost veel geld. :win1:

Margo

Welkom Margo!
Is weer eens wat anders, een moeder die op het forum zit omdat haar zoon naar Australie gaat.
Leuk dat je er zo mee om gaat en meehelpt om informatie te vergaren.
Heel veel groetjes

Back